آمادگی شرکت نفت استان کهگیلویه و بویراحمد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

شرکت توزیع فرآورده­‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر خاطرات رزمندگان این شرکت با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
کد خبر: ۲۵۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ - 01August 2017
انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، شرکت توزیع فرآورده­‌های نفتی و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های تحقیقات، آموزش، پژوهش و ادبیات دفاع مقدس، یادمان‌های شهدا، یادنماها و آثار فیزیكی دفاع مقدس و همچنین برگزاری یادواره‌ها، جشنواره‌ها و همایش‌های فرهنگی، هنری و ادبی دفاع مقدس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه، اظهار داشت: کارکنان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس، مردانه ایستادند و مقاومت کردند و با نثار جان خود، دین خود را به این سرزمین ادا کردند.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی داشت، افزود: ثبت خاطرات دوران جنگ کارکنان و رزمندگان این شرکت در قالب کتاب، نقش به‌سزایی در ترویج و نهادینه‌ کردن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، خواهان همکاری با شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی استان در حوزه‌های تحقیقات، آموزش و ادبیات دفاع مقدس شد.

در این دیدار همچنین، «لطف‌الله مسعودی» مدیر عامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه هستیم، اظهار داشت: برای نهادینه‌سازی این فرهنگ غنی آمادگی همکاری داریم.

وی افزود: کارکنان شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی استان در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی داشتند که باید ثبت شده و در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه، ثبت خاطرات دوران جنگ کارکنان و رزمندگان شرکت توزیع فرآورده­‌های نفتی در قالب کتاب، هم‌اندیشی در خصوص موضوعات دفاع مقدس و راهكارهای عملی آن، جلوگیری از نابودی اسناد و تحریف تاریخ و میراث گرانبهای دفاع مقدس و جمع آور‌ی، ثبت و نمایه‌سازی اسناد مكتوب و غیر مكتوب نقش شرکت توزیع فرآورده های نفتی استان در دفاع مقدس از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار