فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی مغان:

یادواره ۳۷۰ شهید شهرستان گرمی برگزار می‌شود

حسن نوری گفت: یادواره ۳۷۰ شهید شهرستان گرمی مغان روز پنج‌شنبه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ - 02August 2017
یادواره ۳۷۰ شهدای شهرستان گرمی برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حسن نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی مغان ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان گرمی اظهار داشت: یادواره 370 شهید شهرستان گرمی مغان روز پنج‌شنبه 12 مردادماه ساعت 18 در مسجد امام حسین(ع) با محوریت شهدای شاخص شهرستان شهید حسنقلی جعفرپور و شهید اسحاق عالشی در گرمی برگزار می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: این مراسم با حضور میهمان ویژه کشوری برگزار می‌شود و از مردم ولایتمدار شهرستان نیز برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید تا با حضور خود در این مراسم حال و هوای خاصی به مراسم ببخشند و ما را در تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه رهنمون شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی مغان گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا می‌توان انجام داد که نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی و لازم مبنای کار قرار داده شود تا بتوانیم در این راستا به تمامی اهداف خود در ارتباط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.

نوری بیان کرد: در این زمینه همکاری و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط امری لازم و ضروری است و نیاز است که از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌ها به نحو مطلوب استفاده شود تا بتوانیم با همکاری بین بنیاد شهید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرای یادواره‌ها را در سطح شهرستان تداوم بخشیم.

وی تصریح کرد: وظیفه و رسالت رسانه‌ها در پوشش و انعکاس یادواره‌ها بسیار خطیر و حساس است و نیاز است در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود تا بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر در این راستا گام‌های اساسی برداریم و اطلاع‌رسانی‌های مناسبی را مبنای کار قرار دهیم.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار