فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

رسانه تریبون دادخواهی مردم است

سردار «شاهچراغی» رسانه را تریبون دادخواهی و پل ارتباطی مردم و مسئولان برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در برخورد با تهاجم فرهنگی مورد توجه واقع شود.
کد خبر: ۲۵۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ - 07August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «محمدتقی شاهچراغی»، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نقش رسانه‌ها را در خنثی کردن توطئه‌های دشمن بسیار حساس و حائز‌اهمیت خواند و گفت: دشمن که از رسیدن به هدف سلطه بر امت اسلامی مایوس شده است این بار می‌کوشد تا از طریق هجمه‌های فرهنگی راه نفوذ خود را هموار کند، لذا استفاده از ظرفیت رسانه در برابر هجمه‌های فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه امروز جنگ دنیا بر سر تمدن و افکار اسلامی است لذا رسانه بهترین پاسخ در برابر اقدامات ضد فرهنگی دشمن به شمار می رود و استفاده از این ظرفیت باید ملاک همه مسئولان اجرایی و حاکمیتی قرار گیرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه امروزه جنگ نظامی بی‌معنا است و این مسئله تنها در افکار گنجانده‌شده است، ابراز داشت: در شبیخون فرهنگی که دشمن همه جانبه امت های اسلامی را زیر ذره بین نگاه خود قرار داده است بی شک به دنبال ایجاد جنگ نظامی نیست بلکه از طریق تسلط بر افکار نسل جدید آنها را از حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب و نظام دور می کند که رسانه ها با حضور به هنگام خود همواره سد راه دشمنان شدند.

شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: رسانه تریبون دادخواهی مردم و حتی مسئولان این نظام محسوب می شود لذا باید به این ظرفیت مهم در کشور توجه ویژه داشت تا بتوان با بهره گیری از آن به حل مشکلات و معضلات جامعه پرداخت.

وی بابیان اینکه رسانه‌ها را پل ارتباطی بین مردم با مسئولان نظام دانست و افزود: رسانه برخواسته از مردم برای خود مردم است لذا باید به دور از مسائل جناحی و حزبی مرتبه کمال انسانی را به منصه ٔ ظهور قرار دهند.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها