مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان خبر داد؛

رونمایی از مجموعه خاطرات ایثارگران توانیر سمنان در هفته دفاع مقدس

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دومین نشست شورای امور ایثارگران گفت: چاپ کتاب «صراط منیر» مجموعه خاطرات ایثارگران شرکت برق استان با همکاری و کارشناسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ - 08August 2017

خدمت صادقانه به مردم مصداق بارز ایثارگری استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «سید محمد موسوی‌زاده» با بیان اینکه موضوع ایثارگری و زنده نگه‌داشتن این فرهنگ مقدس بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: احیای فرهنگ ایثارگری در جامعه یک ضرورت است و نسل جوان باید هر چه بیشتر در این زمینه، مورد توجه واقع شده تا با این نوع تفکر و ارزش، بیش از پیش آگاهی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه انجام امور و خدمت‌رسانی به مردم شأن همکاران صنعت توزیع برق استان است افزود: سعه صدر، خوشرویی و پاسخگویی مناسب، از مصادیق بارز تکریم مراجعین است و جملگی می‌بایست در ترویج این معروف‌ها اهتمام نماییم.

موسوی‌زاده اظهار داشت: اقدام ارزنده‌ای که برای جمع‌آوری خاطرات ایثارگران شرکت در حال انجام است به نوعی توجه به ارزش‌هاست و این‌گونه اقدامات ارزشی، موجب تعمیق فرهنگ ایثارگری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چاپ کتاب «صراط منیر» مجموعه خاطرات ایثارگران شرکت برق استان با همکاری و کارشناسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

به گزارش دفاع پرس، در این نشست پیرامون نصب اِلمان ایثار در محیط اداری، تهیه مجموعه خاطرات یکی از آزادگان شرکت در قالب کتاب، جمع‌آوری خاطره از خانواده معظم شهدای منتسب به کارکنان با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت از دیدگاه این عزیزان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار