مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت‌ تشکل‌های مردم‌نهاد در حوزه دفاع مقدس اردبیل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: 27 کانون فعال مردم‌نهاد در حوزه دفاع مقدس شناسایی کرده‌ایم که سعی داریم از حداکثر ظرفیت این تشکل‌ها در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهره‌مند شویم.
کد خبر: ۲۵۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ - 09August 2017

برگزاری جلسه هماهنگی تشکل های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس استان اردبیلبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، جلسه هماهنگی تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه دفاع مقدس استان اردبیل در استانداری اردبیل برگزار شد.

در این جلسه که با حظور نمایندگان ادارات فرهنگی و مسئول در حوزه تشکل‌های مردم‌نهاد برگزار شد «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه هدف از تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد، سپردن امور مختلف به ویژه کارهای فرهنگی به مردم است اظهار داشت: بیست و هفت کانون فعال مردم‌نهاد در حوزه دفاع مقدس شناسایی کرده‌ایم که سعی داریم از حداکثر ظرفیت این تشکل‌ها در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهره‌مند شویم.

واحد با اشاره به اینکه نسل جوان امروز در قالب تشکل‌های مردم‌نهاد می‌توانند در عرصه فرهنگ و توسعه معنوی جامعه موثر باشند خواستار همکاری دفتر امور اجتماعی و ادارات و نهادهای مرتبط در جهت شناسایی کانون‌های فعال و فعالین برتر شد.

در ادامه «شفیع شفیعی» مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل با بیان اینکه دفاع مقدس بخش جدایی‌ناپذیر فرهنگ و هویت ایران و ایرانی شده است گفت: توانمندسازی تشکل‌های مردم‌نهاد و تزریق نیروی جوان و ارائه برنامه به آنها در طول سال از اولویت‌های دفتر امور اجتماعی استانداری می‌باشد.

در این جلسه «اکبر حسینی‌تبار» مسئول تشکل‌های مردم‌نهاد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با ارائه آماری از فعالیت تشکل‌ها در شهرستان‌های استان خواستار ساماندهی این تشکل‌ها در حوزه‌های مختلف و دفاع مقدس شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار