فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

اصحاب رسانه باید در خط مقدم دفاع از نظام اسلامی باشند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اصحاب رسانه باید در خط مقدم دفاع از نظام اسلامی باشند؛ دشمن در صدد تحمیل اراده خود به نظام اسلامی و غارت کردن سرمایه‌ها است.
کد خبر: ۲۵۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ - 10August 2017
اصحاب رسانه باید در خط مقدم دفاع از نظام اسلامی باشندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) ظهر پنجشنبه در مراسم جشن روز خبرنگار و اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان زنجان گفت: در شرایط کنونی حساس ترین اوج نبرد انقلاب اسلامی با استکبار جهانی در جبهه جنگ نرم است.

وی اظهار کرد: دشمن امروز با جنگ نرم وارد عرصه شده و در این میان رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمن با همه ابزار و دستگاه های فرهنگی، ماهواره ای و شبکه های مجازی با همه توان علیه اسلام و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری ایران ورود پیدا کرده است.

کرمی تاکید کرد: رسانه ها فراتر از حزب و جناح با در نظر گرفتن حکومت اسلامی حرکت در مسیر انقلاب و خط امام را در پیش بگیرند.

وی افزود:  اصحاب رسانه باید در خط مقدم دفاع از نظام اسلامی باشند و دشمن در صدد تحمیل اراده به نظام اسلامی بوده و غارت کردن سرمایه ها است.

فرمانده سپاه  انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: دشمن امروز وحدت جهان اسلام و وحدت ملی ایرانی را هدف قرار داده  و ایجاد نا امیدی و جدا کردن مردم از نظام و مسئولان از فتنه های دشمنان است و در این شرایط رسانه ها که رزمندگان جبهه جنگ نرم هستند تکلیف حساسی دارند.

 کرمی افزود: باید روحیه جهادی در برابر هجمه های دشمنان اسلام تقویت شده و امروز باید آماده تر از شلمچه و خرمشهر در برابر دشمنان اسلام بایستیم.

وی گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری نقد و نظارت، اطلاع رسانی صادقانه در جامعه از وظایف رسانه ها است و در این میان باید تفکر و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری تبیین شود.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار