در پیامی؛

آیت‌الله جنتی شهادت «محسن حججی» را تبریک و تسلیت گفت

رئیس مجلس خبرگان رهبری شهادت رزمنده مدافع حرم «محسن حججی» را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۵۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ - 12August 2017
آیت الله جنتی شهادت مدافع حرم «محسن حججی» را تبریک و تسلیت گفت

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان در پیامی، شهادت محسن حججی رزمنده مدافع حرم اهل بیت (ع) را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار شهدای کربلا و دست پرورده مکتب امام خمینی (ره) قاب تصویری پدید آورد که به سند گویا و ماندگار رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی تکفیری‌های داعش بدل گردید.

آرامش و اطمینان خاطر ملهم از اعتقاد به آرمان‌های اصیل اسلام و انقلاب آنچنان در نگاه نافذ و مصمّم شهید محسن حُججی رخ نمود که گواه مرز روشن حق و باطل گردید.

ملّت غیور و قهرمان ایران به خوبی واقف است که این شهادت‌ها عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و عامل ثبات و امنیت کشور بوده و بازتاب‌های گسترده و فراگیر حقیقی و مجازی تکریم این شهید عزیز و سایر شهدا گواه قدرشناسی و بصیرت این ملت فهیم و انقلابی است.

امروز بر همگان روشن است که تنها راه رسیدن به فلاح و رستگاری در دنیا و آخرت، حرکت در مسیر شهدا و آرمان‌های بلند امام راحل عظیم‌الشأن با پیروی از ولایت‌فقیه است.

داعشی‌ها و تکفیری‌های نامسلمان نیز بدانند که با این جنایات و ددمنشی‌ها طرفی نبسته و نه تنها نمی‌توانند مانع شکست‌های پی در‌پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت شوند،‌ بلکه عزم و اراده پولادین انسان‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت در ایران و اقصی نقاط عالم را برای قطع دست ایشان و اربابان آمریکایی و صهیونیستشان مصمم‌تر و با انگیزه‌تر خواهد نمود.

اینجانب به پدر،‌ مادر،‌ همسر و فرزند نونهال و مقاوم این شهید بزرگوار که مانند سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) به وجه‌الله نظر کرده و شهد شیرین شهادت نوشیده است تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه باری‌تعالی اجر و صبر برایشان مسألت می‌نمایم.

احمدجنتی

رییس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار