نامه سردار محمد اسماعیل کوثری/ تا آنجا که خون در رگ‌مان منجمد شود راه شهیدان‌ را ادامه می‌دهیم

سردار کوثری در نامه‌ای خطاب به رزمندگان آورده است: تا آنجا که خون در رگ‌مان منجمد شود راه شهیدان‌ را ادامه می‌دهیم و نه تنها خون مقدس شهدا را ارج نهاده که انتقام تمامی این خون‌ها را ان‌شاءالله خواهیم گرفت.
کد خبر: ۲۵۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ - 13August 2017
به گزارش خبرنگار ساجد، «محمداسماعیل کوثری» در سال 1334 در تهران دیده به جهان گشود. سال‌های متوالی حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی و جراحت‌های جنگی، او را در زمره جانبازان 70 درصد قرار داده است. سردار کوثری در دوران جنگ تحمیلی معاونت عملیاتى سپاه 11 قدر به فرماندهى شهید ابراهیم همت را بر عهده داشت و در دوره‌ای جانشینى محور عملیاتى سومار و تیپ زرهى 20 رمضان را در سوابق خود دارد.
 
تصاویر نامه سردار «اسماعیل کوثری»
 
نامه سردار محمد اسماعیل کوثری / تا آنجا که خون در رگ‌مان منجمد شود راه شهیدان‌ را ادامه می‌دهیم 
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
اذا جاء نصرالله والفتح (1) و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا (2) فسبح بحمد ربک و استغفره انه کان توابا (3)
 
هان ای صف‌شکنان لشکر توحید، ای شیر مردان جبهه اسلام، ای پیروان سرور آزادگان و ای فاتحان مهران درود خدا و رسولش و اوصیا و اولیائش بر شما باد، شما که با الهام از ندای این الطالب بدم المقتول بکربلا بار دیگر به خون خواهی از همه مظلومین جهان برخاسته و بر هل من ناصر اینصرنی امام حسین (ع) لبیک گفتند، شما که با رزم بی‌امانتان و نعره دشمن شکن ا... اکبرتان بار دیگر دشمن زبون بعثی را به خاک اسارت کشانده و بیش از پیش او را ذلیل و خوار نمودید و نیز شما که قلب امام را شاد نموده و زبان دعاگوی امت را به تحسین وا داشتید.
 
آری درود خدا بر شما باد آنگاه که طنین بارش عملیات خبر پیروزی‌های دشمن‌شکنانه شما را در سراسر گیتی به گوش مستضعفین جهان بلاخص امت حزب ا... می‌رساند ایشان ضمن شادی و مسرت فراوان و دعا بر جان امام بر شما فرزندان دلاور و خط‌شکن خویش با افتخار فراوان مباهات کرده، از شدت شوق اشک شادی ریخته و خدای را به پاس این همه نعمات و موهبات بیکرانش شکر می‌نمایند، چرا که ماالنصر الا من عندا... یعنی که هیچ پیروزی و نصرتی نیست مگر از جانب خدای و شما ای عزیزان این واقعیت را به کرات چندین بار با چشمان تیزبین و بصیر خود به حقیقت دیدید که ماالنصر الا من عندا... مگر خدای نبود که تیرها و گلوله‌های شما را هدایت نمود و بر قلب مزدوران بعثی نشاند.
 
مگر خدای نبود که با انزال سکینه و آرامش و اطمینان در قلوبتان شما را بر دشمنانتان جوشاند، مگر خدای نبود که رعب و ترس را بر قلوب دشمنانتان افکند و آنان را به اسارت شما کشاند و بالاخره مگر خدای نبود که هرگاه به جانب او روی آوردید و دست نیاز به دامنش دراز کردید و او را خواندید او نیز رو به جانب شما داشت و با رحمت و کرامت خویش اجابتتان نمود.
 
آری ای عزیزانم و ما النصر الا من عندا... العزیز الحکیم و نیز ای عزیزان، ای شیران روز و ای زاهدان شب، اکنون که شاهد پیروزی و ان‌شاءالله رضایت ا... را در آغوش دارید و برای مدتی هر چند کوتاه به سوی اوطان خود باز می‌گردید، امت حزب ا... را از نصرت‌های الهی و امدادهای غیبی او با خبر کرده و بگویید که «مهران را هم خدا آزاد کرد» و بگویید که اکنون جبهه‌های اسلام برای وارد اوردن ضربه نهایی به نیروهای پر توان حزب ا... نیاز دارد و کربلای حسینی همه آنان را که می‌توانند به سوی خود فرا می‌خواند و نیز بگویید که شهدای این عملیات بلاخص برادر عزیز و سردار پاکباخته اسلام حاج سید رضا دستواره و دیگر برادران در این عملیات چگونه جنگیدند و دشمن را ذلیل ساخته و بالاخره بسان پروانه‌ای در پرتو نور شمع وجودشان و محبوب قلوبشان سوختند و روح الهی‌شان به سوی معبودشان شتافت و در جوار رحمت او آرام گرفت.
 
و آنگاه که جهت تبریک و تسلیت به بیت خانواده‌های معظم شهدا وارد شدند و مادر چشم به راه و پدر کمر خمیده و همسر و فرزندان معصوم و شهدا را در مقابل خود یافتند پس از عرض تبریک و ذکر ایثارگری‌های شهدایشان به آنان اطمینان دهید که اگر چه جگر گوشه و عزیزشان به سوی خدا پر کشید و اکنون در میان ما نیست لکن ما هستیم و تا آنجا که خون در رگهامان منجمد شد راه شهیدانمان را ادامه داده و نه تنها خون مقدس ایشان را ارج نهاده که انتقام تمامی این خون‌ها را ان‌شاءالله خواهیم گرفت و آنگاه که به لاله‌زار شهدای بهشت زهرا (س) می‌روید و بر مزار برادر و یا دوست شهید خود قدم می‌گذارید با او در ادامه راهش پیمان بندید و مصمم گردید تا بر این میثاق بایستید و جاودانه تاریخ بمانید. همچنین در دیدار با خانواده اسرا و عبادت از مجروحین مژده پیروزی نمایی و آزادی هر چه سریع‌تر اسرا را به ایشان بدهید و می‌دانیم که شما نیز اینچنین خواهید کرد، چرا که احساس مسئولیت، مردانگی
 
 نامه سردار محمد اسماعیل کوثری / تا آنجا که خون در رگ‌مان منجمد شود راه شهیدان‌ را ادامه می‌دهیم
 
و بزرگواری را در طول این عملیات و عملیات‌های قبلی به کمال از شما تجربت نمودیم بروید و با الهام از قول رسول اکرم (ص) که فرمود «علیکم بالجهاد الاکبر» همچنان‌که در جبهه گرم و سوزان مهران در جهاد اصغر پیروز شدید در مبارزه با نفس که سخت‌ترین مبارزات و جهاد اکبر است بخروشید و این نفس سرکش و پایدار آنچنان به زیر کشید که خاضع گردد و در مقابل خدای بزرگ به زانو درآید و تواضع نماید بروید و با آمادگی بیشتر و توان فزون‌تر خود را مهیا نمایید تا ان‌شاءالله بار دیگر با عملیات‌های جانانه‌تر و قدرتمندانه‌تر کمر این در یوزگان و دیو سیرتان تاریخ را بشکنیم و صدام‌وار بابا نشان را به سزای اعمال خویش برسانیم که کربلای حسینی در انتظار است و صحن و سرایش را آماده کرده است تا پذیرای قدوم خانواده‌های معظم شهدا و شما رزمندگان عزیز باشد.
 
ان‌شاءالله که پیروزی گواراتان باد
و
رضایت ا... توشه راهتان
 
والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته
 
برادر شما «حاج محمد کوثری»
65/4/21»
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار