جانشین فرمانده سپاه استان قزوین:

مشغله‌های زندگی ما را از یاد شهدا غافل نکند

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: نباید اجازه دهیم مشغله‌های زندگی و روزمرگی ما را از توجه و تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان غافل کند.
کد خبر: ۲۵۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ - 13August 2017
مشغله‌های زندگی ما را از یاد شهدا غافل نکند
به گزارش دفاع پرس از قزوین، سرهنگ «عباس برزگر ابراهیمی» روز یکشنبه در همایش رابطان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین که با حضور مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی در شرایط کنونی وضعیتی ایجاد کرده که با زایش تروریست‌های داعشی در صدد ترسیم چهره‌ای دیگر از اسلامی و به دنبال اهداف تفرقه برانگیز است که باید هوشیار باشیم.

وی بیان کرد: در عصری که روحیه مقاومت و ایستادگی در حال تخریب است همه وظیفه داریم با معرفی شخصیت‌های برجسته و شجاعی مانند شهید حججی چهره دینی و اسلامی رزمندگان را به خوبی معرفی کنیم.

سرهنگ برزگر تصریح کرد: ترویج فرهنگ شهادت و استقامت رسالتی همگانی است و همه باید نسبت به آن ادای تکلیف کنیم و با هر وسیله و در هر زمانی برای فرهنگ‌سازی اقدام کنیم.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: گاهی آنقدر درگیر امور جاری زندگی و کار و مشغله‌های فراوان می‌شویم که شهدا و ایثارگران را فراموش می‌کنیم و این غفلت نگران‌کننده است.

وی اظهار داشت: سر زدن هفتگی به خانواده شهدا و ایثارگران کار سختی نیست و می‌تواند روحیه این خانواده‌ها را تقویت کرده و نشان دهد مردم و مسئولان قدردان خدمات ارزشمند آنها بوده و هستند و فراموششان نکرده‌اند.

برزگر اضافه کرد: همه ما شرمنده خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم و تاکنون هم نتوانسته‌ایم حق و حقوقشان را ادا کنیم و این غفلت باید با کمک همه مردم و مسئولان با بازدید مستمر و رسدیگی به امورشان جبران شود.

وی گفت: سرکشی مستمر به خانواده‌های شهدا این ویژگی را دارد که می‌توانیم با دغدغه‌ها و مشکلات خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از نزدیک آشنا شده و با فراغت بیشتری برای حل آنها اقدام کنیم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار