ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار رئیس هیئت کنسولی ایران و رییس ستاد مدینه با معاون وزیر حج عربستان/ رایزنی برای رفع مشکلات

در دیدار رئیس هیئت کنسولی ایران و رئیس ستاد مدینه با معاون وزیر حج عربستان، طرفین بر رعایت احترام و عزت زائران تاکید و مقرر شد مواردی را که به عنوان مشکلات در امور زائرین مشاهده شده بود با دستور معاون وزیر حج عربستان پیگیری شود.
کد خبر: ۲۵۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ - 13August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ظهر امروز (یکشنبه) رئیس هیئت کنسولی ایران و معاون مدیر کل خلیج فارس وزارت امور خارجه ایران به اتفاق رئیس ستاد مدینه منوره با «محمد عبد الرحمن بیجاوی»، معاون وزیر حج دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این دیدار درباره ارائه خدمات مناسب به زائرین و تسهیل در امور اجرایی زائرین در مبادی ورودی و خروجی به مدینه منوره تبادل نظر شده و راهکار اجرایی جهت پیگیری امور کنسولی زائرین بررسی و مشخص شد.

در این جلسه طرفین بر ارائه بهترین خدمات به زائرین و رعایت احترام و عزت ایشان تاکید و اتفاق نظر داشتند و مواردی را که به عنوان مشکلات در امور زائرین مشاهده شده بود، مطرح و مقرر شد با دستور مساعد معاون وزیر حج عربستان در اسرع وقت پیگیری شود.

«محمد عبدالرحمن بیجاوی» اعلام کرد در طول شبانه روز خود و همکاران زیر مجموعه ایشان آمادگی دارند تا نظرات ستادهای حج را استماع و مشکلات احتمالی زائرین را رفع کنند.
 
منبع:فارس
نظر شما
پربیننده ها