فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع):

توطئه‌های دشمنان برای متوقف‌کردن حرکت انقلاب گسترده‌تر شده است

سردار مرتضی صفاری با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان برای متوقف‌ کردن حرکت انقلاب عمیق‌تر و گسترده‌تر شده است، گفت: دشمنی با نظام انقلاب اسلامی پایان ندارد.
کد خبر: ۲۵۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ - 14August 2017
توطئه‌های دشمنان برای متوقف‌کردن حرکت انقلاب گسترده‌تر شده استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار مرتضی صفاری ظهر امروز در هفتمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت اشراف در بسیج و سپاه اظهار داشت: در جامعه امروزی ضعف‌های بسیاری شناسایی شده که باید برای حل آن‌ها از راهبردهایی که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند استفاده شود. راه‌های میانبر مد نظر مقام معظم رهبری را باید انتخاب کنیم تا بتوانیم به سمت تعالی حرکت کنیم و در راه اعتلای فرهنگ و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی با قدرت و صلابت حرکت کنیم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) ادامه داد: محور انقلاب اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه بنا نهاده شده است، ولایت فقیه در همه فراز و نشیب‌های انقلاب به عنوان هدایتگر بصیر جامعه آگاه‌بخش بوده‌اند و تا به امروز به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تمامی توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

سردار صفاری با تاکید بر نقش هدایتگری مقام معظم رهبری تصریح کرد: در مدت چند سالی که از حیات انقلاب اسلامی می‌گذرد، علی‌رغم اینکه توطئه‌های دشمنان برای متوقف‌کردن حرکت انقلاب عمیق‌تر و گسترده‌تر شده، اقتدار نظام اسلامی نیز بیشتر شده است. اصل و اساس اسلام بر پایه ولایت است و اگر بخواهیم غفلت‌های تاریخی دوباره تکرار نشود باید اطاعت از ولایت را با عمل به دستورهای رهبری اساس زندگی قرار دهیم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه بایستی در مقابل دشمنان هوشیار بود و غفلت نکرد، ادامه داد: باید بدانیم که دشمنان تا دین را از ما نگیرند، دست از سر ما بر نمی‌دارند.

سردار صفاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نماد و الگوی بیداری ملت‌های جهان علیه استکبار جهانی است و چون منافع دنیای استکبار را به خطر انداخته از این‌رو دشمنی با نظام انقلاب اسلامی پایان ندارد، باید به صورت دغدغه‌مند با روحیه انقلابی جهادی و بسیجی توطئه‌ها علیه انقلاب را خنثی کرده و به اصول اولیه انقلاب برگردیم.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها