پیش از ظهر امروز؛

یادواره سرتیپ شهید «ابراهیم نوری» در مرکز آموزش 08 نزاجا برگزار شد

یادواره سرتیپ شهید «ابراهیم نوری» با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان خاش در مسجد مرکز آموزش 08 ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ - 15August 2017
یادواره سرتیپ شهید ابراهیم نوری در مرکز آموزش ۰۸ نزاجابه گزارش دفاع پرس از زاهدان، یادواره سرتیپ شهید «ابراهیم نوری» پیش از ظهر امروز با حضور خانواده این شهید بزرگوار، ائمه جمعه، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات شهرستان در سالروز شهادت این امیر سرافراز ارتش در مسجد مرکز آموزش 08 خاش برگزار شد.

سرهنگ «عبدالرحمان ساسانیان‌فرد» فرمانده مرکز آموزش 08 با اشاره به سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حریم ولایت و امامت و امنیت میهن اسلامی یادی از شهدای مدافع حرم ارتش نمود و اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثارگران و بازماندگان از خیل شهدا جزو وظایف و اولویت‌های همه مردم به خصوص مسئولین می‌باشد.

«محمداکبر چاکرزهی» فرماندار خاش نیز با گرامی‌داشت یاد پاسدار شهید «محسن حججی» راه و سلوک شهدا را مایه خیر و برکت در نظام دانست و گفت: خون پاک این شهدا ضامن بقای نظام و صلابت میهن اسلامی است.

چاکرزهی در ادامه از برگزاری یادواره شهید «محسن حججی» و شهید «حسن عشوری» در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش نیز در این یادواره با بیان این موضوع که ارتش و سپاه بال‌های مستحکم ایران اسلامی هستند، بیان داشت: شهدای ارتش و به خصوص شهید ابراهیم نوری جلوه‌گر اوج شجاعت و افتخار مردم سیستان و بلوچستان در دوران هشت سال دفاع مقدس بودند.

در ادامه مراسم «غلامحسین زرگر» نویسنده کتاب «جایزه‌ای برای یل سیستان» با بیان زندگینامه این شهید بزرگوار یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشت.

در پایان از خانواده سرتیپ شهید ابراهیم نوری و تعدادی از آزادگان سرافراز شهرستان خاش به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار