در سالروز ورود آزادگان صورت می‌گیرد؛

برگزاری آیین بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام «ابوترابی‌فرد» در قزوین

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور آئین بزرگداشت سید آزادگان مرحوم حجت‌الاسلام «سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد» در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ - 15August 2017
برگزاری مراسم سالروز ورود آزادگان و بزرگداشت حاج سید علی اکبر ابوترابی در قزوینبه گزارش دفاع پرس از قزوین، هم‌زمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آیین بزرگداشت سید آزادگان مرحوم حجت‌الاسلام «سید علی‌اکبر ابوترابی فرد» 26 مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در بیت مرحوم ابوترابی با حضور آزاده سرافراز سرتیپ فنودی از آزادگان دوران دفاع مقدس در قزوین برگزار می‌شود.

همچنین به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی همچون رونمایی از کتاب، برپایی نمایشگاه عکس، محفل بزرگ تلاوت قرآن در بیت مرحوم ابوترابی، اجرای مسابقه کتابخوانی و فضاسازی سطح شهر انجام خواهد شد.

مرحوم «سید علی‌اکبر ابوترابی» به سبب تحمل بیشترین دوران اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعثی عراق در جنگ ایران و عراق به «سیدالاسرا» مشهور شده بود که در دوازدهم خردادماه 1379 در مسیر زیارت حرم علی بن موسی‌ الرضا (ع) به همراه پدرش آیت‌الله سید عباس ابوتراب‌ فرد بر اثر سانحه رانندگی درگذشت و پیکر هر دو در صحن آزادی حرم امام رضا (ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها