نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

راه شهدا برای ما حجت است/ باید در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم

آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» در مراسم یادبود شهید مدافع حرم «محسن حججی» در اجتماع مردم شهرستان «خوسف» گفت: راه شهدا برای ما حجت است و باید در مقابل استکبار جهانی و سلطه‌گران ایستادگی کنیم و هرگز با دشمن سازش نکنیم.
کد خبر: ۲۵۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ - 19August 2017

باید راه شهدا را در پیش بگیریم در مقابل استکبار جهانی و سلطه‌گران ایستادگی کنیم

به گزارش دفاع پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، در مراسم گرامی‌داشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» در اجتماع مردم شهرستان «خوسف»، با تأکید بر اینکه باید پای خون شهدایی همچون «شهید محسن حججی» بایستیم، اظهار داشت: باید عهد ببندیم راه شهدا را که بر ما حجت هستند، ادامه می‌دهیم و در مقابل استکبار جهانی و سلطه‌گران ایستادگی می‌کنیم و هرگز با دشمن سازش نمی‌کنیم.

وی با اشاره به نحوه شهادت این شهید بزرگوار گفت: روحیه با ایمان و مطمئن شهید حججی انسان را به یاد حضرت اسماعیل ذبیح الله می‌انداخت.

آیت‌الله عبادی افزود: ایمان و قدرت تأثیرگذاری شهید حججی در تمام دنیا تاثیر گذاشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این مطلب که کربلا و عاشورا یک جریان است، ادامه داد: کربلا در واقع یک نقطه جغرافیایی نیست، بلکه «کل ارض کربلا» است، یعنی تمام زمین‌ها کربلا است و منظور از عاشورا دهم محرم سال 61 هجری نیست، بلکه «کل یوم عاشورا» است، یعنی هر روز عاشورا است.

وی به پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی بعد از گذشت 1400 سال از واقعه عاشورا اشاره کرد و افزود: در اربعین حسینی، پرچم عاشورا و عدالت‌خواهی در مقابل امریکا و نفوذی‌ها و ستمکاران است و کسانی که زیر این پرچم هستند عدالت طلب و عاشقان امام حسین (ع) از سراسر جهان هستند.

آیت‌الله عبادی با تاکید بر اینکه پرچم عدالت‌خواهی در مقابل آمریکا، نفوذی‌ها و ستمکاران است، بیان کرد: اکنون اربعین حسینی در جهان شکلی به خود گرفته که به عنوان یک پرچم همه مجموعه عدالتخواهان را زیر این پرچم جمع کرده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار