بدرقه پیکر مطهر 2 شهید گمنام در بیرجند

پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس عصر امروز 31 مردادماه با وداع پرشور مردم مومن و انقلابی بیرجند تشییع و به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۲۵۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳ - 22August 2017
بدرقه پیکر مطهر 2 شهید گمنام در بیرجندبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، از چند روز قبل، ساعت 16:30 آخرین روز از مردادماه که مصادف با سالروز شهادت فرزند امام رئوف بود، برای آغاز مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام اعلام شده بود.
 
اما مردم مومن، انقلابی و وظیفه‌شناس بیرجند از ساعت‌ها قبل در مکان اعلام شده حضور یافتند تا بدرقه‌ای جانانه با فرزندان گمنام امام روح‌الله داشته باشند.
 
مادران و دختران زیادی آمده بودند تا جای خالی مادر و خواهر این دو شهید والامقام را پر کنند.
 
عصر امروز خیابان کارگران بیرجند مملو از انسان‌های قدرشناسی بود که آمده بودند بار دیگر به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی اعلام کنند که در راه دفاع از خون سرخ شهیدانی که برای سربلندی این آب و خاک ریخته شده است، از هیچ حضور و تلاشی دریغ نخواهند کرد.
 
مردم شهیدپرور بیرجند در سالروز شهادت امام جواد (علیه‌السلام) بار دیگر نشان دادند که در پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) همیشه ثابت قدم هستند.
 
اقامه نماز بر پیکر پاک و مطهر این دو شهید والامقام توسط آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی انجام شد و بعد از اقامه نماز این دو شهید والامقام برای همیشه در بوستان پرفسور معتمدنژاد بیرجند آرام گرفتند تا زیارتگاه عاشقان خط سرخ شهادت باشند.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار