طی پیام‌هایی جداگانه صورت گرفت؛

تبریک سردار کارگر به امیران موسوی و صالحی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیام‌هایی جداگانه انتصاب امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و انتصاب امیر سرلشکر «عطاءالله صالحی» را به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت.
کد خبر: ۲۵۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ - 23August 2017

تبریک سردار کارگر به امیر موسوی و امیر صالحیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، متن پیام‌های تبریک سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر خطاب به امیر سرلشکر موسوی و امیر سرلشکر صالحی به شرح زیر است:

«امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» با احترام انتصاب شایسته جنابعالی به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی) که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در دوران دفاع مقدس و ارتش جمهوری اسلامی و سرمایه بزرگ نیروی انسانی مومن، انقلابی و با انگیزه این سازمان مقتدر؛ منظومه‌ی مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در فرماندهی موفق و تحول آفرین خواهد بود.

مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در ظل توجهات حضرت ولی عصر، امام زمان (عج) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره با اقدام و عمل انقلابی از درگاه ذات اقدس الهی مسالت دارم.»

«امیر سرلشکر «عطاء الله صالحی» با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا را به سمت جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا حسن اعتماد و اطمینان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تفویض مسئولیت مهم و بزرگ جانشینی ریاست ستاد کل نیروهای مسلح بیانگر لیاقت و شایستگی‌های مدیریت جنابعالی می‌باشد.

بی‌شک سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در دوران دفاع مقدس و فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران شما را در زمره مدیران توانمند و شایسته همراه با تجربیات گرانقدر در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است.

امید است با عنایت الهی در جهت تکمیل، ارتقاء و توسعه توانمندی و آمادگی‌های دفاعی امنیتی نیروهای مسلح همراه با مسئولان و زحمت‌کشان خدوم و مخلص در مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح موفق و پیروز باشید.

مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر حکیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در ظل توجهات حضرت ولی عصر، امام زمان (عج) و پیروزی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره با اقدام و عمل انقلابی از درگاه ذات اقدس الهی مسالت دارم.»

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار