مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل بانک اطلاعات پزشکان قمی در دوران دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعات پزشکان و کادر درمانی قم در دوران دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹ - 24August 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سرهنگ «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان اظهار داشت: یکی از ویژگی های مراکز درمانی نیروهای مسلح، ارتباط با افرادی است که دوران دفاع مقدس را درک نموده و از نزدیک شاهد ایثار و رشادت رزمندگان اسلام بوده اند.

وی افزود: به سبب وجود یادگاران دفاع مقدس در مجموعه های مرتبط با نیروهای مسلح، این مجموعه ها رنگ و بوی ایثار و شهادت دارد و لذا باید تمام تلاش خود را بخصوص در حوزه درمان برای این عزیزان انجام دهیم.

ضرورت تشکیل بانک اطلاعات پزشکان قمی در دوران دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همچنین یادآور شد: جمعی از نیروهای قم در دوران دفاع مقدس جزو کادر پزشکی و درمانی بوده اند و از خط مقدم تا بیمارستان صحرایی و مراکز دیگر به عنوان امدادگر و پزشک و غیره به رزمندگان اسلام خدمت کرده اند.

حسینی تاکید کرد: ضرورت دارد اطلاعات کادر پزشکی و درمانی قم در دوران حماسه و ایثار تشکیل گردد تا در تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس و ثبت مدخل های مربوطه و همچنین بهره مندی محققان و پژوهشگران مورد استفاده قرار گیرد.

در این دیدار که به مناسبت روز پزشک و در محل اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان قم صورت گرفت، دکتر «محمد قراباغی» مدیرکل این مجموعه خدمت به نیروهای مسلح بخصوص یادگاران دوران دفاع مقدس را از افتخارات اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح خواند و بر استفاده از ظرفیت نهادهایی همچون بسیج جامعه پزشکی استان در تشکیل بانک اطلاعات پزشکان قمی در دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار