یادواره کشوری دو‌هزار‌و‌پنج شهید اصناف خراسان‌رضوی برگزار شد

یادواره کشوری شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» و دو‌هزار‌و‌پنج شهید اصناف خراسان‌رضوی عصر امروز در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷ - 26August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، عصر امروز به مناسبت سالروز شهادت «حاج‌مهدی عراقی» و روز بسیج اصناف، یادواره کشوری شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» (ابوعلی) و دو‌هزار‌و‌پنج شهید اصناف خراسان رضوی برگزار شد.

این مراسم با حضور مسؤولان کشوری و استانی همچون قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، رئیس بسیج اصناف، فرمانده سپاه امام رضا (ع) مشهد و مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی همراه بود؛ حضور پرشور مردم و بازاری‌های فعال در صنف‌های گوناگون جلب توجه می‌کرد.

در این یادواره از خانواده‌های شهیدان مرتضی عطایی، سخندان و قاسم دانا با اهداء تابلوفرش‌های منقش به آیات کریمه سوره «و ان یکاد» تقدیر شد.

در یادواره شهدای اصناف خراسان رضوی، هنرمند ناتوان جسمی مشهدی، مصطفی شریعتی، تمثالی از شهید مرتضی عطایی را با پا نقاشی کرد و یوسف بختیاری، هنرمند حوزه دفاع مقدس با اجرای نمایشی نمادین، یاد و خاطره شهیدان را زنده کرد و گریزی به اندوه جانکاه مادران شهدا زد.

گفتنی است تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در عملیات خیبر منطقه مجنون که 20 و 25 ساله بودند، با سینه‌زنی حاضرین در یادواره شهیدان اصناف انجام شد.

منبع: ایکنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار