معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی:

دفاع مقدس فلسفه وجودی اسلام را به دنیا مخابره کرد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با توجه به اینکه دفاع مقدس فراتر از دفاع از خاک‌ است، گفت: دفاع مقدس یک نوع فلسفه وجودی مکتب اسلام را به دنیا مخابره کرده است.
کد خبر: ۲۵۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ - 02September 2017
دفاع مقدس فلسفه وجودی اسلام را به دنیا مخابره کردبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از بیرجند، «محمد حسینی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رویکرد قدرت‌های جهان در خصوص جمهوری اسلامی ایران در رابطه با دفاع مقدس هرگز تحقق پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در دفاع مقدس با تمام تجهیزات به رژیم بعث عراق کمک کرد، ادامه داد: اما عراق در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود حمایت‌های تمام دنیا و استکبار جهانی از او موفق به رسیدن خیالات خام خود نشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروز دشمن می‌خواهد تفرقه در منطقه ایجاد کند، گفت: این گروهک‌هایی همچون داعش که در منطقه خاورمیانه ایجاد شده‌اند و به اسم اسلام به اسلام و کشورهای اسلامی ضربه می‌زنند و در راستای برنامه دشمن برای تفرقه‌افکنی در منطقه است.
 
حسینی با اشاره به اینکه امروز ایادی استکبار در منطقه پرچمدار مبارزه با جمهوری اسلامی ایران هستند، ادامه داد: گروه‌های تکفیری امروز با فریاد «الله اکبر» هر جنایتی را مرتکب می‌شوند و دست به آدم‌کشی و تجاوز و ظلم می‌زنند.

وی به شهادت شهید «محسن حججی» اشاره کرد و گفت: همان طور که دیدیم گروه تکفیری داعش شهید حججی را با شعار «الله اکبر» به شهادت رساند و این موضوع بسیار حساس و خطرناک است و همه باید دقت و توجه داشته باشیم که این نقشه‌های استکبار عملی نشود.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با توجه به اینکه دفاع مقدس فراتر از دفاع از خاک‌ است، اظهار داشت: دفاع مقدس یک نوع فلسفه وجودی مکتب اسلام را به دنیا مخابره کرده است و دفاع مقدس یک ملاک برای یادآوری کردن پیام ملت ایران در خصوص اتحاد تمام ملت ایران با هر قوم و مذهبیی برای حفظ حاکمیت نظام و استقلال کشور است.

حسینی با بیان اینکه نقشه‌های دشمن نباید ما را از پیام دفاع مقدس غافل کند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها و مراکز آموزشی باید برای مخابره کردن این پیام به خوبی تلاش کنند.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها و نهادهای استان برای برگزاری هفته دفاع مقدس تمام تلاش خود را به کار گیرند، گفت: تلاش کنید تا برنامه‌های هفته دفاع مقدس با خلاقیت و جدیت و پر شور برگزار شود.
 
در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این جلسه از افتتاح هشت کانون فرهنگی هنری در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: هشت نمایشگاه عکس نیز در این هفته در استان گشایش می‌یابد.
 
احمد محبی افزود: اکران فیلم‌هایی با موضوع دفاع مقدس نیز در شهرستان‌های استان در دستور کار قرار دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار