وصیت‌نامه شهید غلامرضا بامروت/ صبور و ثابت قدم باشید و حتی یک قدم عقب ننشینید

شهید بامروت در وصیت‌نامه خود آورده است: پدر و مادر عزیزم! برای من گریه نکنید، صبور باشید و ثابت‌قدم باشید و حتی یک قدم عقب ننشینید؛ چرا که دِین خود را به اسلام و مسلمین ادا نمودید.
کد خبر: ۲۵۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ - 03September 2017
وصیت‌نامه شهید غلامرضا بامروت / صبور و ثابت قدم باشید و حتی یک قدم عقب ننشینید

به گزارش خبرنگار ساجد، سردار شهید «غلامرضا بامروت» 3 تیر 1344 در شهرستان رشت چشم به جهان گشود. وی در عملیات‌های فتح المبین، بیت المقدس، محرم، والفجر مقدماتی، والفجر شش، کربلای دو و کربلای چهار حضوری مستمر و فعال داشت و سرانجام پس از رشادت‌های فراوان در سن 21 سالگی در حالی که فرمانده گردان سلمان از لشکر 16 قدس گیلان بود، در تاریخ 26 دی 1365 در جزیره بوارین در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید «غلامرضا بامروت»

«ای عزیزان! امروز ما در شرایط حساس و خطرناکی هستیم، از یک طرف هجوم بیگانه به میهن عزیز، از طرف دیگر صف بندی تمام قدرت‌ها و ابر قدرت‌ها علیه ما و پشت کردن و از پشت خنجر زدن ممالک اسلامی و از داخل مستکبران و گران فروشان خدانشناس و ضد انقلاب مایوس و سرکوب شده و همه و همه در یک مقطع به هم رسیده و توافق کردند که با اسلام بجنگند تا اسلامی که امروز در ایران به رهبری امام امت تحقق یافته است. اما بر شما بشارت باد که اگر مثل امروز در صحنه بوده و از مسئولان و خدمتگزاران دلسوز خود دفاع می‌کنید، تحت تاثیر تبلیغات مسموم قرار نگیرید و در همه حال هوشیاری و مرزبانی از تمام ارزش‌های اسلامی را نیز به عهده بگیرید و مواظب انحراف‌ها و خیانت‌ها باشید که این مملکت آسیب نخواهد دید، زیرا اینجا سرزمین امام زمان (عج) است.

پدر و مادر گرامی‌ام! نمی‌دانم در وصف ارزش‌های الهی شما چه بگویم؟! ولی این را متذکر شوم حس پدر و مادری از احساسی است که همه‌ انسان‌ها تجربه‌دار آن را لمس و دریافته‌اند و به کلیه شئونات ارزشمند و الهی آن پی برده‌اند. فقط این را می‌گویم خوشا به سعادت شما که برای حاکمیت قرآن و اسلام و پیروی از راه با ارزش ائمه طاهرین چنین فرزندانی را تربیت و تحویل جامعه داده‌اید. پدر و مادر عزیزم! برای من گریه نکنید، صبور باشید و ثابت قدم باشید و حتی یک قدم عقب ننشینید چرا این که دین خود را به اسلام و مسلمین ادا نمودید و امیدوارم شما همسر گرامی همیشه صحیح و سالم باشید و صبر و تقوا پیشه کنید.

تقاضایی دارم و آن این است فرزندانم را درس عشق به الله و قدرت و تفکر بیاموزی و مقام شهید و شهادت را پس از درک آن‌ها کاملا برایشان روشن سازی. سعی کنید همیشه آن جای خالی نوازش پدری را که در روحیه فرزندان تاثیر بسزایی می‌گذارد را پر کنید.

برادران عزیزم! پیامبر مکرم اسلام می‌فرمایند: «هر کس اگر حتی فکر جهاد را در سر نپروراند و در این باره تحقیق نکند، پس از مرگ با نوعی نفاق از دنیا رفته» و ما در هر کجا که باشیم و هر مسئولیت و موقعیتی که داشته باشیم اگر بخواهیم برای اسلام فداکاری کنیم همان جا برای مجاهد فی سبیل الله سنگر است و هیچ عبادتی و جهادی بالاتر از عمل صالح نیست. حق مستضعفین را به زور از حلقوم مستکبرین بیرون کشید اما در برابر افراد خاطی و کسی که به غیر عمد اشتباه و یا اشتباهاتی از او سر زند هرگز جبهه گیری نکنید و موضع خصمانه به خود نگیرید بلکه با او از در صلح و آشتی وارد شوید و اشتباهات او را به وی گوش زد کنید تا قادر باشد خود را اصلاح کند.

سعی کنید هرگز به سخن و موضوعی آگاهی کامل ندارید و در حقیقت امری برای‌تان روشن نشده آن را بازگو نکنید که فساد این کار به مراتب بیشتر خواهد بود و در مقابل اصلاح آن دشوار ولی این را بگوییم هرگز حتی به اندازه قطره‌ای آب عقب‌نشینی و با کافران هرگز از سر سازش وارد نشوید و همیشه یادتان باشد در برابر منحرفین غیر مغرض موضع ارشادانه و هدایت داشته باشید زیرا مومن کسی است که صحبتش انسان را دگرگون سازد و به یاد خدا افکند. نماز را به موقع بخوانید و دعا زیاد قرائت کنید که ذکر خدا باعث می‌شود انسان کمتر به گناه بیافتد.

فرزند حقیر شما غلامرضا بامروت 6 فروردین 1365

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار