عملیات نظامی نیروهای یمنی در منطقه مرزی «میدی»/ هلاکت شماری از مزدوران عربستان

در پی عملیات نظامی نیروهای یمنی در منطقه مرزی میدی در استان «حجه»، شماری از مزدوران ارتش سعودی به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.
کد خبر: ۲۵۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ - 03September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه حملات عربستان، مراکز تجمع نظامیان سعودی در پایگاه‌های «عوجبه، الطنانه، و الطور» در «جیزان» را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

نیروهای یمنی همچنین پادگان العطار عربستان در جیزان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

از سوی دیگر در پی عملیات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در شمال منطقه مرزی میدی در استان حجه، شماری از مزدوران ارتش سعودی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی هفته‌های اخیر پایگاه‌ها و مواضع نظامیان سعودی در مناطق مرزی عربستان در جیزان و نجران را هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی سنگین خود قرار داده‌اند که در پی این حملات شماری از نظامیان سعودی کشته و یا زخمی شد‌ه‌اند.

در مقابل جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

رژیم سعودی در قالب ائتلاف خود از سه سال پیش جنگی همه‌جانبه علیه یمن را به راه انداخت که تاکنون به کشته شدن بیش از هشت هزار نفر و زخمی شدن هزاران یمنی دیگر، انهدام ساختار زیربنایی این کشور، آوارگی میلیونها نفر و شیوع بیماری‌های واگیردار و قحطی در این کشور منجر شده است.

منبع: فردا نیوز
نظر شما
پربیننده ها