سردار فضلی:

مراکز نظامی خط قرمز نظام اسلامی است/ تمهیدات رئیس جمهور برای اردوی راهیان نور اجرا می‌شود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مراکز نظامی خط قرمز نظام اسلامی است و اجازه بازرسی از این مراکز را هرگز به آمریکا نخواهیم داد.
کد خبر: ۲۵۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ - 04September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «علی فضلی»، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه نشست خبری ستاد بازسازی واقعه غدیر در گفت‌وگویی با اشاره به ادعای آمریکایی‌ها برای بازرسی از مراکز نظامی ایران گفت: اولین‌باری نیست که آمریکا چنین ادعایی را مطرح می‌کند؛ اما باید بداند مراکز نظامی  خط قرمز نظام  اسلامی است و حاکمیت اسلامی چنین اجازه‌ای را هرگز به آمریکایی‌ها نخواهد داد و دلیلی برای بازدید از مراکز نظامی ما وجود ندارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: چنین گزافه‌گویی‌هایی از آمریکا همواره وجود داشته است.

سردار فضلی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر برنامه‌های سازمان  بسیج مستضعفین در هفته  دفاع  مقدس، تصریح کرد: هفته دفاع  مقدس متعلق به همه مردم ایران است و امسال توسعه برنامه های اجرا شده در سال های گذشته را داریم.

وی ادامه  داد: برنامه های هفته دفاع مقدس در 32 سپاه  استانی با هماهنگی نیروهای مسلح، ارتش، نیرو انتظامی ، وزارت دفاع، بسیج ، سپاه ، جهاد سازندگی و همه  دستگاه و ارکانی که  در استان ها با محوریت استانداران  و در شهرستان ها با محوریت فرمانداران هستند برگزار خواهد شد.

 جانشین سازمان بسیج مستضعفین، بیان داشت: ستاد هفته دفاع مقدس تجمیع برنامه‌ها را با یک دستور ابلاغی از ریاست کل ستاد نیروهای مسلح ابلاغ  فرمودند و ما بر اساس این دستورالعمل و ظرفیت‌های موجود بازسازی 32 عملیات را در هر استان اجرا کردیم.

سردار فضلی با بیان اینکه امسال هشتمین سال برگزاری بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس است، ادامه  داد: امسال نیز برنامه بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس و موضوعات مهم مانند نقش توپخانه ، جنگ نوین، حضور و پشتیبانی مردم در دفاع مقدس در استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال رژه رسمی نیروهای مسلح روز 31 شهریور خواهد بود و چند گروه از عشایر بسیج مستضعفین نیز در این برنامه  شرکت خواهند کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس با ایام محرم مصادف است، اظهار داشت: راهپیمایی خانوادگی امسال در جمعه (24 شهریور ماه)  در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

سردار فضلی بیان داشت: بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس در هر استان به اقتضای موجود در آن استان قبل از غروب آفتاب یا چند روز قبل هفته  دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین کارگردانی برنامه‌های هفته دفاع مقدس را بر عهده دارد، بیان کرد: تمامی سازمان‌های مردم‌نهاد و نیروهای مسلح نقش آفرینی مخصوص به خود را دارند اما هماهنگی بخش مردمی برعهده بسیج است.

سردار فضلی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی از مزارشهدا، جشنواره‌های متنوع در مناطق شیعه و سنی و بازدید از مناطق عملیاتی راهیان نور از جمله برنامه های هفته دفاع  مقدس است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همه ساله اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور را داریم، تأکید کرد: بنابر تمام تمهیداتی که رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت بیان داشت تلاش خواهیم کرد دغدغه ایمنی را در اردوی راهیان نور نداشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار