نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

غدیر به معنای کامل خود فرهنگ ولایت و ولایت‌پذیری است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: غدیر تنها یک واقعه تاریخی نبوده که از کنار آن عبور کنیم چرا که غدیر به معنای کامل خود فرهنگ ولایت و ولایت‌پذیری است.
کد خبر: ۲۵۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ - 06September 2017
واقعه غدیر اثبات ولایت امیرالمومنین(ع) بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در همایش غدیر با اشاره به پیروی از مکتب امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: پیروی از مکتب امیرالمومنین (ع) با بها دادن به انسانیت، تقوا، مکارم اخلاقی و آزادگی برای بشریتی که در دام جنایتکاران شرق و غرب گرفتار هستند، فرهنگ‌ساز، تمدن‌ساز و عزت‌آور و اتحادآفرین است.

وی افزود: با وجود تلاش دشمنان اسلام برای از بین بردن آثار امیرالمومنین (ع)، اما خوشبختانه 27 جلد کتاب از آن حضرت به عنوان نقشه راه در دسترس مسلمان قرار دارد که در راس همه آنها کتاب نهج‌البلاغه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: این دهه فرصت خوبی است تا با ارایه صحیح مسائل در جامعه ضمن جلوگیری از تحریک مسائل نژادپرستانه وحدت و همدلی را در بین مسلمان بیش از پیش گسترش داد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به بازسازی واقعه غدیر گفت: در حال حاضر چندین هزار رسانه علیه شیعه هجمه وارد می‌کنند و باید در واقعه غدیر به گونه‌ای کار شود که اسلام و رحمانیت و عاطفه امیرالمومنین (ع) در آن به تصویر کشیده شود.

وی ادامه داد: در واقع غدیر تنها یک واقعه تاریخی نبوده که از کنار آن عبور کنیم چرا که غدیر به معنای کامل خود فرهنگ ولایت و ولایت‌پذیری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار