آیت الله مکارم شیرازی:

مردم باید با حقیقت غدیر آشنا شوند/ حلقه وحدت بین سنی و شیعه

یکی از مراجع تقلید شیعیان تأکید کرد: مردم باید با حقیقت غدیر آشنا شوند و جشن‌های این روز بزرگ را هر چه با شکوه‌تر برگزار کنند.
کد خبر: ۲۵۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳ - 09September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی» عصر (شنبه) در مراسم پیاده‌روی غدیر که با حضور گسترده مردم از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار شد گفت: عید سعید غدیر بزرگترین عید اسلام و تشییع است و همگان وظیفه دارند این روز با عظمت را بزرگ بشمارند.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم قم در این راهپیمایی گفت: این روز حلقه وحدت بین سنی و شیعه است و به همه سفارش کردیم در این راهمیمایی به مقدسات کسی توهین نشود و خوشبختانه شاهد برگزاری مراسم عظیمی هستیم.

استاد برجسته حوزه افزود: در روز غدیر خم دین اسلام تکمیل شد و این نشانه عظمت این روز مبارک است و همه باید در این روز ابراز شادی داشته باشند.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه غدیر عید ولایت است و نباید فراموش شود، گفت: غدیر عید ولایت و ضامن دوام و بقای اسلام است.

وی با اشاره به اینکه غدیر پایه اصلی تمام حوادثی است که بعد از پیامبر اکرم(ص) بوجود آمده است، گفت:مردم باید با حقیقت غدیر آشنا شوند و جشن‌های عید غدیر را هر چه با شکوه‌تر برگزار کنند.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار