سردار مقیمی:

همدان از استان‌های امن و آرام کشور است

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: استان همدان از استان‌های امن و آرام کشور است و با توجه به اینکه در مسیر غرب قرار گرفته به عنوان مرکز تردد زائران شناخته می‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 11September 2017

همدان از استان های امن و آرام کشور استبه گزارش دفاع پرس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی در جلسه هماهنگی پیرامون انجام نظارت ستادی از مجموعه انتظامی استان همدان ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: در نظارت ستادی همه یگان‌های انتظامی در استان مورد نظارت قرار می‌گیرند و آنچه اهمیت دارد این است که در این بازدید‌ها واقعیت‌ها مشخص و زمینه برنامه‌ریزی فراهم خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در برنامه‌ریزی‌ها باید دیدگاهی عمیق داشته باشیم چرا که در غیر این صورت به بیراهه خواهیم رفت.

رئیس پلیس آگاهی ناجا بیان داشت: آنچه اهمیت دارد این است که رویکرد نظارت ما نباید رویکرد مچ‌گیری باشد بلکه هدف در نظارت ستادی شفاف‌سازی و آموزش در همه عرصه‌ها است.

این مقام مسئول هم‌چنین تاکید کرد: عیب و نقص‌های احصاء شده در بازرسی‌ها باید در محل آموزش داده شود و کارکنان انتظامی استان نیز باید در برطرف کردن آنها تلاش کنند.

سردار مقیمی یادآور شد: پلیس سازمانی است که حافظ جان، مال و ناموس مردم است، بنابراین همکاران ما باید اخلاق‌مدار باشند.

وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی به مطالبات مردم مهم است و مرکز فوریت‌های پلیس 110 با برخورد مناسب و به موقع با مردم همیشه کانون توجه شهروندان بوده است.

سردار محمدرضا مقیمی بیان داشت: استان همدان از استان‌های امن و آرام کشور است و با توجه به اینکه در مسیر غرب قرار گرفته به عنوان مرکز تردد زائران در ایام اربعین حسینی شناخته می‌شود و لذا تلاش‌های زیادی در راستای برقراری امنیت در این ایام صورت گرفته که به لطف خدا با کمترین مشکل روبه رو باشیم.

وی یادآور شد: در حوزه پیشگیری و آگاهی، پلیس استان تلاش‌های زیادی را انجام داده و هیچ زمان دغدغه‌های ناامنی در این استان را نداشته‌ایم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان امنیت استان همدان را در برقراری امنیت کشور اثرگذار دانست و گفت: امیدوارم این امنیت، امنیتی پایدار باشد و بتوانیم در راستای مبارزه با پلیدی‌ها موفق و پیروز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار