پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهيدان «محمدزاده»

در پی درگذشت «حسینجان محمدزاده» پدر شهیدان «ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده» پیام تسلیتی از سوی استاندار مازندران منتشر شد.
کد خبر: ۲۵۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ - 11September 2017
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهيدان «محمدزاده»به گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومي استانداری مازندران، در پی درگذشت «حسینجان محمدزاده» پدر شهیدان «ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده» پیام تسلیتی از سوی «ربیع فلاح جلودار» استاندار مازندران منتشر شد که در ادامه می‌خوانید:

درگذشت حاج حسینجان محمدزاده پدر شهیدان «ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده» که پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان برومندش پیوست، موجب تالم و تاثر شد.

پدران معظم شهدا الگوهای راستین وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام و اسوه پایداری در مسیر ولایت فقیه و موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

مرحوم «حسینجان» از جمله این پدران عزتمند و انقلابی بود که با تقدیم عزیزترین گوهرهای حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل کرد.

بنده با نهایت تاثر و تالم، درگذشت حاج «حسینجان محمدزاده» پدر مجاهد سه شهید گرانقدر را که با بصیرت و استواری در سال‌های پس از شهادت عزیزانشان در مسیر عشق، ارادت و دلدادگی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، درس ولایتمداری، ایمان و مجاهدت را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان به ویژه شهرستان محمودآباد آموخت، تسلیت گفته، آمرزش و رضوان الهی برای آن زنده یاد و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان از خداوند سبحان مسالت دارم.

شهید ابوالحسن محمدزاده چهارم دی ماه سال 65 در منطقه ام الرصاص، شهید ابوالقاسم محمدزاده 23 اسفند سال 63 در عملیات بدر در منطقه مجنون و شهید هادی محمدزاده در 17 مرداد 64 در منطقه هورالعظیم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها