فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان:

وحدت و همدلی مهم‌ترین رکن پیشبرد اهداف نظام است‌

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: وحدت و همدلی مهم‌ترین رکن پیشبرد اهداف نظام است و این دو مقوله مهم باید در بین تمام پاسداران انقلاب نهادینه شود.
کد خبر: ۲۵۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ - 13September 2017
وحدت و همدلی مهم‌ترین ارکان پیشبرد اهداف نظام است‌به گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «محمدتقی شاه‌چراغی» فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان امروز در آئین تودیع و معارفه سه نفر از مسئولان سپاه سمنان، اظهار داشت: اعضای تیپ 12 قائم (عج) همواره با تلاش‌های روزافزون خود در عملیات آمادگی برای رزم، در محور رشد صعودی قرار دارند.

وی با بیان اینکه همدلی و همراهی بین نیروها نقش به‌سزایی ایفا می‌کند، گفت: فرمانده در هر منطقه و هر بخش از نظام عامل وحدت و همدلی بین افراد زیرمجموعه خود است.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره به برخی تجارب و افتخارات فرماندهان پاسدار بیان کرد: صداقت، تواضع، مردم‌داری، دین‌داری و اخلاص از جمله ویژگی‌های بارز مدیریتی در کارهای بسیج است که در سایه ولایت‌مداری به تحقق این اهداف می‌رسیم.

شاه‌چراغی با تأکید بر اینکه پست و جایگاه‌های شغلی در این دنیا فانی هستند و باید به جمع‌آوری توشه آخرت بپردازیم، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم باید در اولویت تمام فعالیت‌های مدیران قرار گیرد تا بتوانند حق جایگاه خود را ادا کنند.
 
فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: وحدت و همدلی مهم‌ترین رکن پیشبرد اهداف نظام است و این دو مقوله مهم باید در بین تمام پاسداران انقلاب نهادینه شود.

در ادامه این مراسم سردار «مهدی مهدوی‌نژاد» جانشین بازرسی کل سپاه پاسداران نیز اظهار داشت: دشمنان پس از شکست در جنگ تحمیلی توطئه‌های فرهنگی خود را آغاز کردند و تا زمانی که این نظام پابرجاست در معرض خطر هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار داریم.

وی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب یک وظیفه همگانی است، افزود: امروز دشمنان در هر جایی که قدرت نظامی داشته باشند نسبت به سرکوب مسلمانان اقدام می‌کنند.

مهدوی‌نژاد با اشاره به جنایت‌های ارتش میانمار در حق مردم مسلمان این کشور خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام دولت‌های اسلامی باید حفظ شود و مقابل هجمه‌های دشمن نباید سکوت کنند.

جانشین بازرسی کل سپاه با تأکید بر اینکه دشمن درصدد خروج ایران از مدار کشورهای جهان است، یادآور شد: شهید حججی و امثال او در ایران پرورش‌یافته تا هرگز اجازه تعدی به هیچ دشمنی داده نشود و این نظام به‌ پاس خون این شهیدان باید حفظ شود.

به گزارش دفاع پرس، در پایان این مراسم «منصور شوقانی» به‌عنوان جانشین جدید فرماندهی سپاه استان سمنان، «علی خالقیان» معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان و «احمد ارسلانی» نیز به‌ عنوان فرمانده جدید تیپ 12 قائم (عج) در این مراسم معرفی شدند.

انتهای پیام/610
نظر شما
پربیننده ها