نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

اجرای سیره علوی منش شهدای مدافع حرم بود

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با تاکید بر ارزش‌گذاری فرهنگ غدیری در جامعه، گفت: اجرای سیره علوی منش شهدای مدافع حرم بود.
کد خبر: ۲۵۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ - 14September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس،حجت‌الاسلام علی شیرازی امروز در پیش‌همایش بین‌المللی کنگره جهانی غدیر در سالن جمعیت هلال احمر مازندران، اظهار داشت: فعالیت ستاد دهه غدیر و برگزاری همایش غدیر، ارزش غدیر را در جامعه پررنگ‌تر کرد که امیدواریم همه ما رسالت خود را به درستی اجراکنیم.

وی افزود: دو نوع فضائل حضرت علی (ع) در جهان مطرح بوده که برخی اعطایی و مابقی اکتسابی است که امروز خیلی‌ها حادثه غدیر را نقد می‌کنند و یا نمی‌پذیرند که دلیل و علت‌یابی آن به دوران آغازین امامت حضرت علی (ع) برمی‌گردد.

شیرازی بیان کرد: امروز دنیا بحران مشروعیت دارد و غدیر رفع بحران مشروعیت است و جامعه نمی‌تواند امام مشخص کند خدا مشخص می‌کند و تنها خداوند است که می‌داند انسان و راهنمای انسان کیست تا در مسیرحق و حقیقت حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: غدیر تبیین موضوع امامت برای جامعه انسانی بوده و پیامبر در خطبه غدیر نام هر 12 امام را نام می‌برد ولایت دوازده امام را تثبیت کرد.

شیرازی بیان کرد: بشر وقتی تابع دین و الله باشد آسیبی به جامعه وارد نمی‌کند و امیدواریم زیر چتر الهی و با ظهور امام زمان بحران حاکمیت را در جهان رفع کنیم.

وی گفت: با پررنگ شدن حادثه غدیر بشر اشتباهات دیروز و امروز را بپذیرد و ارتباط جامعه بشری با خداوند و اهل بیت بیشتر شود تا بتوانیم حقیقت اسلام ناب محمدی را در جهان پررنگ کنیم.

شیرازی بیان کرد: حضرت علی(ع) فضائلی دارد که این فضائل موجب شد او از طرف خدا معرفی شود و غدیر اثبات حرف 20 ساله پیغمبر است که باید در این زمینه سیره علوی را الگوی زندگی خود قرار دهیم که شهدای مدافع حرم به واقع این امر را ثابت کردند

در پایان از خانواده شهدای مدافع حرم و فعالین ستاد دهه غدیر با اهدای جوایزی تجلیل شد.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار