رئیس سازمان بسیج سازندگی خبر داد؛

فعالیت بیش از 6 هزار گروه جهادی جوان در کشور/ لزوم آموزش نیروهای مردمی در بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بیش از 6 هزار گروه جهادی جوان در بسیج سازندگی فعالیت دارند که یکی از ملزومات حضور در این سازمان آموزش و تسهیل‌گری افراد است.
کد خبر: ۲۵۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ - 14September 2017

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار نعمان غلامی امروز در مراسم یادواره شهدای روستای سیاه‌کلاهان کرج اظهار داشت: با الگو قرار گرفتن اقتصاد مقاومتی می‌توان بخش عمده از مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم.

وی گفت: سازمان بسیج سازندگی برپایه کمک و جذب نیروهای مردمی بنا شده است و در نظر داریم از انرژی، انگیزه و پتانسیل موجود در جوانان و صاحبان تفکر استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با تأکید بر آموزش و توانمندسازی آحاد و اقشار مردم در راستای فعالیت در بسیج سازندگی، افزود: بیش از 6 هزار گروه جهادی جوان تحت آموزش قرارگرفته‌اند و در این مسیر به بسیج سازندگی کمک می‌کنند.

غلامی سازمان بسیج سازندگی را تسهیل‌گر خواند و افزود: این سازمان در نظر دارد در رابطه با ساماندهی جوانان به فعالیت در این گروه نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی با ورود در امر اقتصاد مقاومتی موفق به استفاده از ظرفیت جوانان گردید که طی این طرح بیش از 134 هزار موقعیت اقتصاد مقاومتی در کشور فراهم شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه بسیج توانایی اجرا و انجام پروژه‌های مناطق محروم را دارد، یادآور شد: در سال گذشته در قالب گروه‌های جهادی حدود یک‌میلیون و پانصد هزار جوان فعالیت کرده‌اند و در حال حاضر هم در حال تلاش و انجام فعالیت هستند.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها