یکی از فعالان موسیقی مازندران:

هر کدام از هنرمندان می‌توانند یک «حججی» باشند

یکی از فعالان موسیقی استان مازندران با بیان اینکه هنرمندان می‌توانند با هنر خویش ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دهند، گفت: هر کدام از ما می‌توانیم شهید حججی باشیم و از حرم اهل بیت (ع) دفاع کنیم.
کد خبر: ۲۵۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ - 16September 2017

هر کدام از هنرمندان می‌توانند یک «حججی» باشند«سید عباس عمادی» یکی از فعالان موسیقی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در مازندران با اشاره به اینکه کار برای شهدای مدافع حرم یکی از دغدغه‌های فرهنگی من بود، اظهار داشت: هدفم از ورود به تولید موسیقی در خصوص شهدای مدافع حرم انتقال پیام این شهدا به  مردم دنیا بود.

وی افزود: احساس کردم به عنوان یک ایرانی وظیفه‌ای در قبال شهدای مدافع حرم بر روی دوشم است که باید آن را به سر منزل مقصود برسانم.

عمادی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم به عشق اهل بیت (ع) و حضرت زینب (س) از زن و فرزند خود گذشتند و به شهادت رسیدند، گفت: من به عنوان یک فعال فرهنگی که در عرصه موسیقی فعالیت دارم، کار برای شهدای مدافع حرم را انتخاب کردم تا بتوانم دین خود را نسبت به اهل بیت (ع) و شهدا ادا کنم.

این خواننده انقلابی عنوان کرد: با عشق و علاقه به سمت این کار رفتم و توانستم اثری با عنوان «خاطرات» را تولید کنم.

عمادی با اشاره به رونمایی این اثر در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در ایام دهه فجر 95 در قائمشهر، گفت: اثر «خاطرات» با شعری از «آتوسا کلانتری» تولید شد که مورد استقیال قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در کار «خاطرات» با نگاه دل ورود پیدا کردم، افزود: «خاطرات» صدای دل من است که توانست به این شکل ظهور پیدا کند.

عمادی با بیان اینکه به دنبال تولید کار جدید با موضوع شهدای انقلاب و مدافع حرم هستم، گفت: قرار است این کار با همکاری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تولید شود.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه هنرمندان می‌توانند با هنر خویش ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دهند، افزود: هر کدام از ما می‌توانیم شهید حججی باشیم و از حرم اهل بیت (ع) دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه ارادت خاصی به شهید «سید مجتبی علمدار» دارم، گفت: با دیدن عکس شهید علمدار حس موسیقی در من جان می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار