صعود به تپه نورالشهدای اراک با گام نهادن در «راه بهشت»

مسئول فرهنگی پایگاه شهید بهشتی گفت: به منظور دسترسی هرچه بهتر به یادمان شهدای تپه نورالشهدا، مسیری با عنوان «راه بهشت» طراحی شده که آماده‌سازی آن نیاز به همکاری مسئولان دارد.
کد خبر: ۲۵۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ - 17September 2017
«راه بهشت» مسیری بهتر به یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدای اراک«سعید جلایی» مسئول فرهنگی پایگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد در منطقه تپه نورالشهدای اراک اظهار داشت: تپه نورالشهدا که در منطقه گردشگری گردو قرار دارد با ویژگی‌های طبیعی آن، دارای ظرفیت‌های دوچندانی شده که در صورت توجه می‌توان فعالیت‌های فرهنگی بسیاری را در راستای اهداف دفاع مقدس و ایثار و شهادت در این مکان انجام داد.

وی افزود: در حال حاضر طرح جامعی برای این منطقه نوشته شده که با حمایت و همکاری همه جانبه مسئولان استانی می‌توان اقدامات فرهنگی مطلوبی در این منطقه انجام داد.

مسئول فرهنگی پایگاه شهید بهشتی اضافه کرد: البته فضاسازی در یادمان‌های شهدای گمنام باید به گونه‌ای باشد که خللی به طرح‌های گردشگری مناطق وارد نکند.

جلایی با اشاره به جاده دسترسی «راه بهشت» متذکر شد: از ابتدای ورودی منطقه گردشگری تا محل یادمان شهدای گمنام، جاده‌ای با عنوان «راه بهشت» طراحی شده است که با همکاری نهادهایی همچون شهرداری می‌توان اسباب حضور تعداد بیشتری از شهروندان و زائران را فراهم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار