سپاه بیشترین تلاش را در سازندگی، آبادانی و توسعه امنیت دارد

معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: نیروهایی مخلص در سپاه بی‌سر و صدا خدمت می‌کنند و بیشترین تلاش را در عرصه سازندگی، آبادانی و توسعه امنیت کشور دارند.
کد خبر: ۲۵۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ - 16September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حجت‌الاسلام ‌والمسملین حمید آقایی»، معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد عصر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند اظهار کرد: زبان تقدیر و فرهنگ قدرشناسی باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد و به‌صورت عقلانی، شرعی و اخلاقی باید از کسانی که زحمت می‌کشند، قدردانی کنیم.

وی افزود: باید برای قدردانی از کسانی که تلاش‌ بسیاری انجام می‌دهند، تمرین بیشتری داشته باشیم؛ باید فرهنگ قدرشناسی در جامعه ترویج پیدا کند و در این جهت برخی قدردان هستند، اما آن را به زبان نمی‌آورند.

معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه فرهنگ قدرشناسی فواید اخلاقی و اجتماعی دارد، گفت: وقتی فرهنگ قدرشناسی ترویج پیدا کند موجب تقویت صمیمیت‌ و برادری می‌شود و انسجام‌ بخشی و اجتماعی در یک شهر، محله و منطقه ایجاد می‌کند و همچنین انگیزه‌بخش در زمینه فردی است و کینه‌ها را از بین می‌برد.

آقایی تصریح کرد: وقتی سخن از خدمت‌گزاری در نهاد مقدس سپاه به میان می‌آید، دلاوری‌های این مجموعه یادآوری می‌شود؛ نیروهای مختلف در بخش‌های بسیج، دریایی، هوایی، زمینی، قدس و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) خدمت بسیاری در عرصه‌های مختلف کشور انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سپاه با تنوع مأموریت‌ها صرفا یک نهاد نظامی نیست؛ با وجود اینکه بعضی می‌کوشند تا سپاه را تقلیل به نهاد نظامی دهند، اما این مجموعه نهادی خادم است و نشانه آن تعداد شهدایش است که در دفاع از حرم و امنیت کشور تقدیم می‌کند و شهید حججی نمونه‌ای از آن است.

معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد خاطرنشان کرد: از تلاش‌های بسیار مهدی شیرازی، فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دماوند که در همه عرصه‌های موردنیاز منطقه تلاش کرد، قدردانی می‌کنیم؛ در سپاه کسانی بی‌سر و صدا خدمت می‌کنند که بیشترین تلاش را در عرصه سازندگی و آبادانی و توسعه امنیت کشور دارند.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار