وصیت‌نامه شهید فرهاد شیرالی/ مبادا در سختی‌ها و خوشی‌های زندگی خدا را فراموش کنید

شهید شیرالی در وصیت‌نامه خود آورده است: پس ای برادران عزیزی که این نوشته را می‌خوانید مبادا در سختی‌ها و خوشی‌های زندگی خدا را فراموش کنید، زیرا همیشه یاد و ذکر او بهترین سپر برای دفع گناهان است.
کد خبر: ۲۵۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ - 17September 2017
وصیت‌نامه شهید فرهاد شیرالی / مبادا در سختی‌ها و خوشی‌های زندگی خدا را فراموش کنید

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «فرهاد شیرالی» سال 1343 در شهر اهواز دیده به جهان گشود. وی همزمان با آغاز جنگ به جبهه هویزه رفت و از آنجا راهی خرمشهر شد. شهید شیرالی یکبار بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شدت از ناحیه شکم مجروح شده بود و سرانجام در سال 1360 در عملیات طریق القدس به عنوان فرمانده گروه شناسایی گردان شهید بهرامی در کانالی مستقر بودند که بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه سر بیهوش شده و پس از چندی به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید «فرهاد شیرالی»

به نام خداوند بخشنده و مهربان

کل نفس ذائقة الموت و نبلوکم بالشر و الخیر و الینا راجعون

(هر نفسی در عالم رنج و سختی مرگ را می‌چشد و ما شما را به بد و نیک مبتلا می‌کنیم تا بیازماییم و به سوی ما باز می‌گردد). سوره انبیاء آیه 35

زنده را زنده نخوانند که مرگ از پی اوست

بلکه زنده شهیدیست که حیاتش به خفاست

بدرستی که لحظه لحظه زندگی انسان آزمایش‌هایی است که خداوند متعال برای او مقدر می‌کند از شادی‌ها و خوشی‌های زندگی تا سختی‌ها و رنج‌های آن، تا بدینوسیله پاکان و اولیاء خدا شناخته شوند.

پس ای برادران عزیزی که این نوشته را می‌خوانید، مبادا در سختی‌ها و خوشی‌های زندگی خدا را فراموش کنید، زیرا همیشه یاد و ذکر او بهترین سپر برای دفع گناهان است.

از همه برادران که نماز شب و دعا می‌خوانند، خواستارم که دعا کنند که واقعا مقام شهید در راه خدا را بدست آورده باشم.

از خداوند متعال طول عمر امام عزیزمان، پیروی و بیداری مسلمین و نابودی کفار را خواستارم.

والسلام

فرهاد شیرالی

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار