نماینده مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر انقلاب است

«سیدراضی نوری» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: ازخودگذشتگی، ساده‌زیستی و خدمت‌گزاری مسئولان نظام یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را برای مردم تداعی می‌کند.
کد خبر: ۲۵۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ - 26September 2017

صیانت از فرهنگ دفاع مقدس از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است

«سیدراضی نوری» نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اینکه صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، مهم‌ترین دغدغه‌ی مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: یکی از انتظارات مهم رهبر انقلاب اسلامی از مسئولان نظام، حفظ ارزش و آرمان‌های عظیم انقلاب و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است که پیمودن این راه پر خیر و سعادت را به همگان توصیه کرده‌اند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدا را گامی مؤثر در زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: مراسم یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم که تحت حرکت خودجوش و داوطلبانه مردم در سطح کشور برگزار می‌شود از جمله فعالیت‌های ارزشی است که می‌تواند فضای شهر را معطر به نور معنویت و جامعه در برابر آسیب‌های اجتماعی بیمه کند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه دست‌اندرکاران کاروان‌های راهیان نور ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور پل ارتباطی میان رزمندگان، ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز است. هر ساله جمعیت انبوهی از جوانان در قالب کاروان‌های راهیان نور با روحیات و حالات معنوی دلاورمردان دفاع مقدس آشنا می‌شوند و این نور معرفت در قلب‌هایشان رخنه کرده و باعث می‌شود که در زندگی خود راه شهدا که همان راه سعادت است را طی کنند.

نوری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «امروز زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» گفت: مسئولان با برپایی اردوهای راهیان نور، مراسم خاطره‌گویی و روایت‌گری یادگاران دوران دفاع مقدس و برگزاری یادواره شهدا، نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده است را با حماسه آفرینی‌های رزمندگان آشنا می‌کنند تا یاد و خاطره دوران هشت سال جنگ تحمیلی سینه به سینه به نسل‌های بعد منتقل شود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها