رسانه‌های روسی:

رهبر انقلاب اسلامی ایران به آمریکا هشدار داد

رسانه‌های روسی نوشتند: رهبر انقلاب اسلامی ایران در سخنان روز (یکشنبه) خود، در مورد پیامدهای اقدامات نادرست آمریکا در برابر برجام به واشنگتن هشدار داد.
کد خبر: ۲۵۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱ - 17September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، خبرگزاری اسپوتنیک با اشاره به بیانات حضرت «آیت‌الله خامنه‌ای»، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی نوشت: تهران، واشنگتن را از هر‌گونه اقدام نادرست در مورد «برجام» برحذر داشت.

این خبرگزاری به نقل از رهبر معظم انقلاب ادامه داد: ملت ایران محکم سرپای خود ایستاده است و تمامی اقدامات نادرست در باره برجام، پاسخ مناسب جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

رسانه روسی افزوده است: آمریکا پیشتر در رابطه با برنامه موشکی ایران 18 سازمان و شهروند این کشور را در فهرست تحریم های خود قرار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: تهران این اقدام واشنگتن را محکوم و اعلام کرد که تحریم هایی را در مورد شهروندان و شرکت های آمریکایی وضع می کند. پارلمان ایران هم 520 میلیون دلار برای طراحی برنامه موشکی در پاسخ به تحریم ها اختصاص داد.

*** شبکه راشاتودی:

شبکه تلویزیونی راشاتودی هم با بازتاب دادن بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی نوشت: رهبر عالی ایران اعلام کرد که تهران به هر گونه اقدام نادرست علیه برجام پاسخ خواهد داد.

رسانه روسی به نقل از سخنان امروز حضرت آیت الله خامنه ای گفت: ملت ایران محکم ایستاده است و هر حرکت نادرست نظام سلطه در مورد برجام، با واکنش مناسب برخورد خواهد شد.

راشا تودی همچنین خاطرنشان کرد: امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران اعلام کرده، ایران سوپربمبی در اختیار دارد که با نیروی داخلی ساخته شده و قدرت تخریب آن بالاتر از بمب آمریکایی GBU-43 است.

*** آنلاین روزنامه ایزوستیا:

روزنامه ایزوستیا چاپ مسکو در پایگاه اینترنتی به نقل از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: ایران برای پاسخ به هر اقدام نادرستی در باره برجام آمادگی دارد.
رسانه روسی نوشت: برجام سال 2015 بین ایران با آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه و چین برای لغو تحریم ها در ازای توافق با تهران برای خودداری از غنی سازی اورانیوم در سطح تولید سلاح هسته ای به دست آمد.

ایزوستیا افزود: با این وجود، آمریکا بسته جدیدی از تحریم ها را وضع کرد و نام 18 سازمان و شهروند ایرانی را به فهرست تحریم افزود.

*** پولیت اینفو:

سایت اینترنتی روسی پولیت اینفو هم با بازتاب دادن بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، خاطرنشان کرد: رهبر جمهوری اسلامی به آمریکا هشدار داد که از هر گونه اقدام نادرست در مورد برجام بپرهیزد.

رسانه روسی نوشت: آیت الله خامنه ای هشدار داد، ایران به اقدامات غلط در مورد برجام پاسخ مناسب خواهد داد.

منبع: ایرنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار