برگزاری 42 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در همدان

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با فرارسیدن سی و هفتمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس، 42 عنوان برنامه ویژه در سطح این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ - 18September 2017
برگزاری 42 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در همدانسردار «مهدی ظفری»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در همدان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام دفاع مقدس، مدافعان حرم و به ویژه قافله سالار آنها سردار حسین همدانی اظهار داشت: امنیت و آسایشی را که امروز در کشور برقرار است، مدیون همه کسانی هستیم که با ایثار و ازخودگذشتگی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس راهی روشن را پیش روی ما گذاشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه 42 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس امسال در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی از مرکز، هفته گذشته ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای ستاد استانی و نمایندگان دستگاه‌های مختلف اجرایی در استانداری همدان برگزار شد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این ایام یادآور شد: با توجه به تقارن این ایام با ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حال و هوای برنامه‌های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس نیز عاشورایی و محرمی خواهد بود.

وی اضافه کرد: برنامه‌های بزرگداشت سی و هفتمین سالروز هفته دفاع مقدس با مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان باباطاهر شهر همدان آغاز خواهد شد که امسال برگزاری آن بر عهده سپاه انصارالحسین (ع) استان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان، دیدار فرماندهان و نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهیدان، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و غبار روبی مزار مطهر شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی در طول این هفته در سطح استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال «من انقلابی‌ام» انتخاب شده است، گفت: در طول هفته دفاع مقدس برنامه زنده شبانه از مرکز فرهنگی دفاع مقدس از شبکه استانی همدان پخش خواهد شد.

سردار ظفری در پایان متذکر شد: در طول ایام هفته دفاع مقدس مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا نیز از ساعت 7:30 با حضور اقشار مختلف مردم همدان در جوار مرقد مطهر شهید گمنام در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار