فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

اجرای 310 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 310 برنامه مختلف در سطح استان مرکزی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ - 18September 2017
اجرای بیش از 300 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اشاره به اجرای بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی استان مرکزی برای دومین سال متوالی به عنوان یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام، اظهار داشت: حماسه مردان آفتاب 2یکی از برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس است که امسال با محوریت عملیات رمضان و با همکاری هنرمندان جوان استان مرکزی در محل تیپ مردم پایه 71 روح الله از 29 شهریورماه به روی صحنه می رود.

وی افزود: در این بزرگترین رویداد فرهنگی هنری با استفاده از زبان هنر و اجرای نمایش‌های رزمی، پیوند دفاع مقدس با تاریخ اسلام و حادثه کربلا به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است که وسیله ایاب و ذهاب برای حضور مردم در این رویداد بزرگ فرهنگی استان از پنج نقطه شهر به صورت رایگان انجام شود.

سردار کریمی با اشاره به زمانبندی وسیله‌ها برای ایاب و ذهاب گفت: شهروندان استان می‌توانند در مدت سه روز نخست از ساعت 18 و در مابقی روزها از ساعت 17 به پایانه‌های تعبیه شده مراجعه کنند.

وی، رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره‌ها، برنامه‌ها و همایش‌های متناسب با روز شمار هفته دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته عنوان کرد.

سردار کریمی با اشاره به عوامل پیروزی مردم در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: توکل، ولایت‌پذیری، حضور و حمایت مردم از انقلاب اسلامی رمز پیروزی نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

این مسئول افزود: تکیه به نیروی ایمان و توکل بر خداوند و مجاهدت رزمندگان توانست، سند پیروزی ما را در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح امضاء کند و الگوی مقاومت ما را به تمام جهان صادر کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: در واقع دوران دفاع مقدس همانند گنجی گرانقدر و با ارزش است که باید آرمان‌ها و ارزش‌های نهفته در آن استخراج شده و به نسل‌های آینده منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها