جانشین فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد:

عملیات «بدر» در کهگیلویه و بویراحمد بازسازی می‌شود

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از بازسازی عملیات «بدر» در این استان طی هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۵۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ - 20September 2017
عملیات «بدر» در کهگیلویه و بویراحمد بازسازی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ «جهانگیر انصاری» جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه عملیات بدر یکی از عملیات‌های غرورآفرین رزمندگان است، اظهار داشت: این عملیات طی هفته دفاع مقدس از یکم تا ششم مهرماه ساعت 17 تا 19 در حاشیه رودخانه بشار اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رزمایش به صورت نمادین هر روز از یک موشک استفاده می‌کنیم، افزود: از همه مردم استان برای حضور در این رزمایش دعوت می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به روزشمار هفته دفاع مقدس امسال اشاره و عنوان کرد: جمعه 31 شهریورماه روز رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح است که با عنوان «معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و سلامت» نامگذاری شده است.

سرهنگ انصاری تصريح کرد: رژه باشکوه نیروهای مسلح استان ساعت روز جمعه ساعت 8 با حضور نیروهای سپاه، نیروهای انتظامی، گردان‌های بسیج بیت‌المقدس، گردان‌های امام حسین(ع)، گردان‌های تخصصی تیپ 48 فتح و گردان‌های بسیجیان اقشاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اينکه امسال برای نخستین بار از موشک شهاب 3 در رژه نیروهای مسلح استان استفاده می‌کنیم، گفت: در این روز سردار «جعفر اسدی» فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران و فرمانده لشکر المهدی در دوران دفاع مقدس به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: روز شنبه اول مهرماه روز بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها است که با عنوان «علم و فناوری، جوانان و سربازان» نامگذاری شده است.

سرهنگ انصاری ابراز داشت: روز یکشنبه دوم مهرماه با عنوان «ولایت‌مداری، همبستگی ملی، دفاع همه‌جانبه»، روز دوشنبه سوم مهرماه با عنوان «اقتصاد مقاومتی، خودباوری، پشتیبانی مردمی و اصناف» و روز سه‌شنبه چهارم مهرماه با عنوان «بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، بیداری اسلامی و استکبارستیزی» نامگذاری شده است.

وی متذکر شد: در روزشمار هفته دفاع مقدس امسال، عناوین روزهای چهارشنبه پنجم مهرماه، پنجشنبه ششم مهرماه و جمعه هفتم مهرماه به ترتیب «رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه‌های صبر و مقاومت»، «شهیدان، جانبازان و آزادگان» و «فرماندهان، عزتمداران و حماسه‌آفرینان» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها