فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه خبر داد؛

برگزاری 25 یادواره شهدا ویژه هفته دفاع مقدس در سوادکوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه آمار شهدای این شهرستان را 311 شهید اعلام کرد و گفت: در ایام هفته دفاع مقدس 25 یادواره شهدا در سوادکوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲ - 21September 2017
برگزاری 25 یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس در سوادکوهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «محمد ابراهیمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شناخت دفاع مقدس در ابعاد مختلف، تبیین و انتقال ارزش‌های آن و حفظ دستاورد‌هایش باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ساقط‌ کردن انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی را آغاز کردند، گفت: دفاع مقدس باعث شعله‌ورتر‌ شدن روحیه ایثارگری، شهادت‌طلبی و انقلابی‌گری ملت ایران شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ما مقابله با دشمنان در هشت سال جنگ‌ت حمیلی را تجربه کردیم، افزود: ما هر روز در جنگ هستیم و هر هفته ما دفاع‌ مقدس است.

این مسئول از برگزاری 150 برنامه فرهنگی در هفته دفاع‌ مقدس در شهرستان سوادکوه خبر داد و متذکر شد: 40 برنامه محوری و 100 برنامه پایگاه‌های مقاومت بسیج برای هفته دفاع‌ مقدس در شهرستان سوادکوه برگزار خواهد شد.

وی آمار شهدای سوادکوه را 311 شهید اعلام کرد و گفت: در ایام هفته دفاع مقدس 25 یادواره شهدا در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار