امام جمعه زاهدان:

جوانان رهنمودهای مقام معظم رهبری را به بهترین شکل عملی کنند

امام جمعه زاهدان گفت: معلمان و اساتید خوبی داریم که جوانانی چون حججی را پرورش می‌دهند، امیدواریم که این جوانان رهنمودهای امام راحل و رهبری معظم انقلاب را به بهترین شکل به پیش ببرند.
کد خبر: ۲۵۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ - 22September 2017
جوانان رهنمودهای رهبری معظم انقلاب را به بهترین شکل اجرایی کنندبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زاهدان اظهار داشت: امروز آغاز سال جدید 1439 هجری قمری است و حلول ماه محرم و برای ما بیانگر حزن و اندوه است محرم بیانگر موضوعاتی در تاریخ انسان‌ها است.

وی ادامه داد: واقعه عاشورا و دشت کربلا در سرزمین تفت در بیابانهای عراق رخ داد که نهضت حسینی را به ما نشان می‌دهد اما محرم با خودش خاطرات را از سال 61 هجری به همراه دارد یکی از آنها عزاداری در طول این سالها توسط عاشقان امام حسین (ع) انجام می‌شود.

آیت‌الله سلیمانی بیان کرد: امروزه بشر به اندازه فهم خودش نام جنگ نرم را درک می‌کند و دلدادگان به حسین درک کردند که چگونه باید در مجالس عزاداری حسین به اسلام ناب محمدی و ارزش دین اسلام برسند البته ارزش بالای عاشورا به حدی است که هیچ کس نمی‌تواند واقعه کربلا را درک کند.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، بیان کرد: در این هشت سال دفاع مقدس اتفاق‌هایی در ایران ما رخ داد و این دفاع هشت ساله باعث شد که با اتکا به خدواند و توکلی که رزمندگان ما داشتند، ایستادگی کردند جلوی تهاجم دشمن و نگذاشتند وجبی از این خاک پاک به دست دشمن بیافتد.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: دومین دستاورد خودباوری است به طوری که با دست خالی هشت سال با دنیای استکبار مبارزه کردند، ملت ایران چنان به خودباوری دست پیدا کرده که امروزه می‌ینید دشمن با درماندگی جلو ملت ایران زانو زده که رهبر معظم انقلاب دیروز فرمودند ترامپ ملعون مثل انسان‌های کابویی و دیوانه حرف می‌زند و از ادبیات ابتدایی برای ما استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: جوانانی که در اختیار داریم باید جوانان انقلابی باشند، به گفته حضرت آقا مدرسه انقلابی و دانشگاه انقلابی باید داشته باشیم تا جوانان ما که بالاترین سرمایه کشور هستند در راه انقلاب پیش بروند.

سلیمانی گفت: معلمان و اساتید با شعوری داریم که جوانانی چون حججی را پرورش می‌دهند، جوانانی را تربیت کردند که نام حضرت عباس (ع) را بر روی سینه خود می‌نویسند، امیدواریم که این جوانان رهنمودهای امام راحل و رهبری معظم انقلاب را به بهترین شکل به پیش ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار