مطهری در صحن علنی مجلس اعلام کرد؛

تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران

نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ - 24September 2017

تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران

به گزاش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه دوم مهرماه) قوه مقننه و در تذکر شفاهی با انتقاد از عدم اجرایی شدن مصوبه مجوز درباره قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران اظهار داشت: برخی مصوبات مجلس از جمله  بیمه شخص ثالث و همچنین صدور گواهینامه حتی در صورت نگذراندن دوران خدمت سربازی از جمله موارد دیگر است که به درستی اجرا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه سپرده‌گذاران کاسپین چندین روز است در مقابله قوه قضائیه تجمع کرده‌اند، ادامه داد:  مجلس ماده 236 را در خصوص بانک مرکزی تصویب کرده‌  اما مشخص نیست چه سرانجامی پیدا می‌کند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس افزود: هنوز پول گندم کشاورزان پرداخت نشده در حالی که ما در اینجا قانون وضع می‌کنیم اما برای اجرای آن پیگیری نمی‌کنیم که باید چاره‌اندیشی شود.

 علی مطهری نایب رییس دوم مجلس که ریاست جلسه را به عهده داشت در پاسخ به  تذکر این نماینده اظهار داشت: در خصوص عدم اجرای قوانین باید مجلس پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: در خصوص عدم اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران کمیته‌ای از اعضای ستاد کل نیروهای مسلح و دو نفر از نمایندگان نیز در حال پیگیری هستند که جلساتی را نیز برگزار کرده‌اند.

نایب رییس مجلس گفت: در خصوص موسسات مالی نیز این موضوع به قوه قضائیه ارجاع داده شده است و طبق ماده 236 آیین‌نامه داخلی، قوه قضائیه باید نتیجه را زودتر اعلام کند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها