برگزاری همایش پرچمداران انقلاب و دفاع مقدس در ملایر

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، همایش شهرستانی پرچمداران انقلاب و دفاع مقدس در ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ - 24September 2017
همایش پرچم داران انقلاب و دفاع مقدس در ملایر برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، همایش «پرچمداران انقلاب و دفاع مقدس» به همت حوزه مقاومت امام رضا (ع) و بسیج ادارات و اصناف شهرستان ملایر به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در این همایش ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز بهانه‌ای است برای زنده نگاه داشتن یاد و نام شهیدان و وقتی صبحت از بزرگی و سربلندی ایران اسلامی می‌شود، باید بدانیم که این بزرگی و شکوه، با گذشت و ایثار جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس به دست آمده است.

سردار «مهدی ظفری» افزود: شهدایی چون سردار شهید «حسین همدانی» که به واقع افتخار عظیمی برای دارالمومنین و دارالمجاهدین است، عمر خود را در راه خدا و اسلام سپری می کند و الگویی برای جوانان این سرزمین اسلامی می‌شود تا در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستادگی کنند.

وی همچنین با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس ادامه مسیر و راه عاشورا بود و به همین دلیل است که باید تلاش کنیم تا فرهنگ و منش دفاع مقدس را در اجتماع و خصوصا در بین قشر جوان و نسل سوم و چهارم انقلاب رواج دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار