نامه شهید سید محمد اینانلو به خانواده خود

شهید اینانلو در نامه خود آورده است: برادر مهربانم اگر از احوالات اینجانب برادر حقیر و کوچکت را خواسته باشید با توکل به خداوند خوب و سلامت هستم و فقط دعاگوی شما مردان خدا هستم.
کد خبر: ۲۵۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ - 25September 2017

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید محمد اینانلو» 1 فروردین 1343 چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار عازم جبهه شد. شهید اینانلو در سال 1361 مسئولیت فرماندهی تیپ 27 محمد رسول الله را برعهده گرفت. وی در عملیات‌های والفجر مقدماتی، مسلم بن عقیل، فتح المبین، رمضان، بیت المقدس شرکت داشت. شهید اینانلو در سال 1362 به عنوان معاون تیپ حبیب بن مظاهر طرح لبیک انتخاب شد. وی سر انجام 11 اسفند 1362 طی عملیات خیبر در منطقه طلائیه مجروح شد و در حین انتقال به بیمارستان، خمپاره‌ای به خودرویش اصابت کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام نامه‌ای خطاب به برادر خود نوشته است که آن را در ادامه می‌خوانید:

 نامه شهید سید محمد اینانلو به خانواده خود

«بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک. علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقیه الیلو نهار اسلام علی الحسین و حتی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

به نام پروردگاری که انسان را مشرف مخلوقات خلق کرد و به این آفریده‌ی خود احسن الله خالقین فرمود سلام بر برادر بزرگوارم سید محمد و با سلام به حضور حضرت ولی عصر بقیه الله العظم و با سلام به رهبرکبیر انقلاب خمینی کبیر و با سلام و درود به شهیدان و با سلام به معلولین و مجروحین جنگ تحمیلی.

پس از عرض سلام، سلامتی شما و از درگاه پروردگار متعال خواهان و خواستارم و امیدوارم که زیر پرچم خداوند متعال خوش و خرم باشید برادر جان به زن داداشم سلام برسان، برادر مهربانم اگر از احوالات اینجانب برادر حقیر و کوچکت را خواسته باشید با توکل به خداوند خوب و سلامت هستم و فقط دعا گوی شما مردان خدا هستم برادر گرامیم از طرف بنده به عمو کاشیلو و هم خانم و هوشنگ آقا، منوچهر آقا، اکبر آقا و شهلا خانم و آقا مجتبی سلام برسانید.

نامه شهید سید محمد اینانلو به خانواده خود 

و به بقیه‌ دوستان و آشنایان سلام برسانید برادرجان کسی که حامل این نامه است کسی است که قبلا شما با اسماعیل به شوش با ماشین جهاد از دهمان خواربار بردید. برادر جان روز شنبه 1362/7/23 به شهر آمدم و به سپاه تلفن زدم ولی در سپاه کسی گوشی را ور نداشت می‌خواستم با شما صحبت کنم برادرجان دیگر عرضی ندارم بجز سلامتی شما خداحافظ.

برادر حقیر شما سید محمد اینانلو

برادر جان خوشحالم که شیخ نوری از دهمان رفته

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

مرگ بر آمریکا

1362/7/25»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها