برگزاری همایش «مشق عشق در مکتب حسین(ع)» در شهرکرد

همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در همایش «مشق عشق در مکتب حسین(ع)» از 10 ایثارگر شامل 4 کتابدار خانواده شهدا و 6 ایثارگر و جانباز فعال در عرصه دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
کد خبر: ۲۵۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ - 26September 2017
همایش به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس تعدادی از ایثارگر استان در همایش «مشق عشق در مکتب حسین(ع)» که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد، تجلیل شدند.
 
سرهنگ پاسدار «عباس عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در این مراسم با بیان اینکه در دوران گذشته، ایران درگیر جنگ‌های متعدد بوده است، گفت: جهان اسلام به واسطه پیام عاشورایی دفاع مقدس در حال بیداری است.

عباسی ادامه داد: در زمان کنونی که ارزش‌های الهی در کشور حاکم است باید با نگاه فراجناحی و ملی ارزش‌های دفاع مقدس حفظ و به نسل آینده انتقال یابد.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: 52 باب کتابخانه عمومی در این استان فعال است که از این تعداد در 32 کتابخانه بخش ویژه دفاع مقدس دایر است.

فرهاد خلیل‌مقدم متذکر شد: در این کتابخانه ها منابع کتابخانه‌ای تخصصی دفاع مقدس به عنوان مرجع و منبع تحقیق گنجانده شده است. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار