سردار بابایی خبر داد؛

خدمات‌رسانی 1 هزار و 400 خادم شهدای مازندران به راهیان نور

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه 1 هزار و 400 خادم شهدا در اردوهای راهیان نور به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: امروز جوانان ما با حضور در عرصه‌های فرهنگی هنری و ... کارهای ارزنده‌ای از خود به جای می‌گذارند.
کد خبر: ۲۵۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ - 27September 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار داشت: عاشورا و دفاع مقدس به دلیل مقدس بودن در جامعه اثرگذار هستند.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین ارزش‌ها  و آرمان‌های جامعه اسلامی است؛ بنابراین عظمت مقام  معنوی و روحانی شهدا بر هیچ کس پوشیده نیست.

سردار بابایی با بیان اینکه امروز ثمرات عاشورا در جهان مشهود است، گفت: در تاریخ 1 هزار و 400 ساله هیچ زمانی چون عاشورا نبوده که ملت هنوز فریاد یا حسین (ع) را  سر می‌دهند و اینکه این ندا از گستره این کشور خارج شده و به تمام جهان تسری پیدا کرده است.

وی با اعلام اینکه 1 هزار و 400 خادم شهدا در اردوهای راهیان نور به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، افزود: امروز جوانان ما با حضور در عرصه‌های فرهنگی هنری و ... کارهای ارزنده‌ای از خود به جای می‌گذارند.

سرادر بابایی به فعالیت سپاه کربلا در طرح سالم‌سازی دریا اشاره کرد و گفت: 90 نفر در این طرح تابستانی به مسافران و گردشگردان خدمات رسانی می‌کنند.

وی آموزش در حوزه طرح سالم‌سازی دریا را از اقدامات سپاه مازندران عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با مجموعه گردشگری طرحی سالم در محدوده دریا ایجاد کنیم.

سردار بابایی با اشاره به ظرفیت‌های مازندران در حوزه گردشگری گفت: باید تلاش کنیم تا زمینه سفر معنوی و مفرح را برای مسافران و گردشگران به دیار علویان فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: سپاه کربلای مازندران این آمادگی را دارد تا با همکاری گردشگری مؤسسه ساحل سالم در سواحل مازندران ایجاد کند.

در این مراسم از خادمان راهیان نور و طرح دریای سپاه  كربلا در تابستان 96 با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار