آمادگی کامل پلیس غرب استان تهران در ایام محرم‌الحرام

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به فرارسیدن ایام محرم‌الحرام، از آمادگی کامل پلیس غرب استان تهران در این روزها خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ - 29September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «محسن خانچرلی»، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران  با اشاره به برپایی مراسم عزاداری، سینه‌زنی و زنجیرزنی در تکایا و حسینیه‌های استان تهران افزود:‌ مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش بی‌وقفه، سعی خواهند کرد تا با برقراری نظم و امنیت و سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری بیفزایند.

وی اظهار داشت: هر ساله امت مسلمان و شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همزمان با آغاز ماه محرم در سراسر میهن اسلامی اقدام به برپایی مراسم عزاداری، سینه‌زنی و زنجیرزنی در تکایا و حسینیه‌ها می‌کنند و این مراسم هر ساله باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: پلیس غرب استان تهران با فعالیت مضاعف کلیه یگان‌های انتظامی تابعه و مشارکت شهروندان و عزاداران در شهرستان‌های شهریار، اسلامشهر، رباط‌کریم، ملارد، قدس و بهارستان ضمن ایجاد فضایی مناسب و توأم با امنیت برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) از انجام هرگونه رفتار توأم با خرافه‌پرستی و بدعت‌گذاری جلوگیری خواهد کرد.

خانچرلی گفت: به‌منظور پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی، فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با نگاهی جامعه‌محورانه ضمن گسترش تعامل با نهادها و تشکل‌های مردمی برون‌سازمانی و همچنین استفاده از عزاداران سالار شهیدان از انجام ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش بی‌وقفه کوشش خواهند کرد تا با برقراری نظم و امنیت و سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری در سطح استان بیفزایند؛ به شهروندان توصیه می‌شود تا با مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در این ایام همکاری صمیمانه داشته باشند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم عزاداری سالار شهیدان از مسؤولان هیأت‌های عزاداری و همچنین شهروندان درخواست کرد به‌منظور ارائه خدمات انتظامی مطلوب به عزاداران حسینی با پلیس همکاری کنند.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار