مراسم بزرگداشت شهید «اشرفی اصفهانی» در کرمانشاه برگزار می‌شود

فرماندار کرمانشاه گفت: مراسم بزرگداشت سی‌وپنجمین سالگرد شهادت شهید «آیت‌الله اشرفی اصفهانی» در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰ - 02October 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «فضل‌الله رنجبر»، فرماندار کرمانشاه  در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت سالروز شهادت شهید «اشرفی اصفهانی» در کرمانشاه اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سی‌وپنجمین سالگرد شهادت شهید «آیت‌الله اشرفی اصفهانی» در تاریخ 23 مهرماه با حضور سخنران کشوری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

فرماندار کرمانشاه از برگزاری همایش طلاب و دانشجویان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید اشرفی اصفهانی در کرمانشاه خبر داد و گفت: روز بیستم مهر ماه همایش طلاب و دانشجویان در دانشگاه علوم قرآنی و غبارروبی یادمان شهید اشرفی اصفهانی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف انجام خواهد شد.

رنجبر افزود: امسال متفاوت از سالهای گذشته از 19 تا 23 مهرماه مجموعه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده و در معرفی چهره شاخص شهید اشرفی اصفهانی و تجلیل از این چهره ارزشمند و متفاوت برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

وی نواختن زنگ شهدای محراب در مدارس شاهد شهرستان کرمانشاه و اقامه نماز باران را از جمله برنامه‌های سالروز شهادت شهید اشرفی اصفهانی عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات علمی و ورزشی، مراسم شهادت شهید اشرفی اصفهانی در سه دبیرستان شهر نیز از دیگر برنامه‌های این روز است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه برگزاری مراسم روضه‌خوانی در بیت شهید اشرفی اصفهانی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: مسابقات فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزاری مراسم دعای ندبه در مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه گردهمایی در یادمان شهید اشرفی اصفهانی، برپایی نمایشگاه کتاب و رونمایی از یکی از آثار شهید اشرفی اصفهانی از دیگر برنامه‌های این مراسم است بیان کرد: مراسم اجتماع مردم در مسجد آیت‌الله بروجردی در تاریخ 23 مهرماه، مراسمعصر شعر، شبی با قرآن و دعای کمیل با همکاری اداره اوقاف به این مناسبت برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار