حجت الاسلام عبادی:

خاطرات رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس جمع آوری شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت بر جمع آوری خاطرات رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: این خاطرات باید جمع آوری و به نسل های آینده منتقل شود.
کد خبر: ۲۶۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸ - 03October 2017

خاطرات رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس جمع آوری شودبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی امروز سه شنبه 11 مهر از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی بازدید کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره جانباز محمد سالاری که در روز عاشورا به همرزمان شهیدش پیوست، افزود: ترویج فرهنگ دفاع مقدس از هر کاری ارزشمندتر است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت تاکید کرد: برد فرهنگ دفاع مقدس از موشک های بالستیک هم بیشتر و بالاتر است.

وی بر جمع آوری خاطرات رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: این خاطرات باید جمع آوری و به نسل های آینده منتقل شود.

محمدرضا فخر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد گفت: در حال حاضر ساخت موزه در صحرای طبس و همچنین مرکز فرهنگی دفاع مقدس در مرکز استان دو اولویت مهم این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: معارف دفاع مقدس مورد نیاز تمامی اقشار جامعه است و تلاش می کنیم که انتقال این مهم به بهترین شکل انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها