در یادواره شهدای روستاهای پیله‌رود نمین مطرح شد؛

شهدای هشت سال دفاع مقدس شاگردان ممتاز مکتب عاشورا

یادواره شهدای روستاهای پیله‌رود نمین با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان و با مشارکت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶ - 04October 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی محمدی مسئول دفتر نمایندگی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین در مراسم یادواره شهدای روستاهای پیله‌رود نمین اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهدافی است که ما به دنبال آن هستیم و برای تحقق این اهداف نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

وی افزود: شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس جزو شاگردان ممتاز مکتب عاشورا هستند که اسوه‌های بی‌نظیری برای ما هستند و تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم این اسوه‌ها را همه‌گیر کرده و با ترویج این اهداف در جامعه شاهد دستیابی به اهداف متعالی و معنوی باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین بیان کرد: پاسداری از ارزش‌ها ‌و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک اصل اساسی و ضروری برای ما است و همیشه سعی بر این است که بتوانیم با دستیابی به آرمان‌های مقدس پا در مسیر عاشورائیان بگذاریم و نهضت و مکتب آنان را زنده نگهداریم.

محمدی بیان کرد: برگزاری یادوار‌ه‌های شهدای والامقام کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا می‌توان انجام داد چرا که امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و ما مدیون شهدا هستیم، شهدایی که ادامه دهنده راه عاشورائیان حسینی هستند.

وی تصریح کرد: در تحقق این اهداف آرمانی مسئولان و متولیان امر وظایف خطیر و حساسی بر عهده دارند و نیاز است که برای برگزاری این مراسمات در شان و جایگاه شهدای والامقام تمام تلاش و اهتمام خود را به‌کار بگیرند و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار