دعای ندبه فردا در جوار ۱۱۹ شهید تازه تفحص شده قرائت می‌شود

با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا دعای پرفیض ندبه در جوار ۱۱۹ شهید تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز قرائت می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵ - 05October 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، همزمان با ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس با استقبال جمع زیادی از مردم شهرهای مختلف ایران از مرز بین‌المللی شلمچه در شهرستان خرمشهر به خاک پاک وطن بازگشت.

مردم شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله اهالی اهواز، آبادان، خرمشهر، مینوشهر و اروندکنار نیز به استقبال پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس رفتند و تابوت آنها را در برگرفتند.

پیکر مطهر و پاک این شهدا امروز با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا از معراج شهدای اهواز تا حسینیه ثارالله این شهر تشییع شد که آیین وداع با این شهیدان همچنان ادامه دارد.

پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا، پیکر مطهر این 119 پرستوی خونین بال دوران هشت سال دفاع مقدس دوباره به معراج شهدای اهواز منتقل می‌شود.

قرار است با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا دعای پرفیض ندبه در جوار 119 شهید تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز واقع در سه راه خرمشهر کیلومتر 2 جاده اهواز به اندیمشک قرائت شود.

این برنامه صبح روز جمعه 14 مهر ماه مقارن با 15 محرم الحرام سال 1439 هجری قمری از ساعت 6:30 صبح آغاز می‌شود و همشهریان سردار شهید جواد داغری و سردار شهید سید طاهر موسوی با خدای خود نجوا می‌کنند.

به گزارش تسنیم، پیکر مطهر این 119 شهید دوران دفاع مقدس در 2 ماه گذشته در مناطق عملیاتی زبیدات، نهر کتیبان و ساحل غربی رود اروند توسط نیروهای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شد و مربوط به عملیات‌های رمضان، کربلای 4 و تک دشمن در سال 1367 هستند.

از این 119 شهید تازه تفحص شده 53 شهید از شهدای ژاندارمری هستند که در تک دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات به شهادت رسیده‌اند.

همچنین 36 شهید از شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی و 30 شهید دیگر از شهدای گلگون‌کفن از عملیات کربلای 4 از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجی هستند.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار